bloeden stopt niet wat nu?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miraclee, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miraclee

Miraclee Niet meer actief

Hoi Dames,

Het begon met bruin en sliertjes bloed.
    maar nu is het gewoon menstruatiebloed.

ik word echt gek,, gister echo gehad alles was goed
    maar daarna begon het weer te bloeden. Ik stond net op.
    Met afvegen wel 6 keer moeten doen voordat er geen bloed meer
    was.:x En ook stukjes bloed dingetjes:x

moet ik nu weer voor zoveelste keer verloskundige bellen??

Ben echt zo chagerijnig

2. Miraclee

en gisteren zo vieze pijn in me rug en buik

3. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Bellen meis, maar het enige wat ze kunnen doen is kijken met de echo. Succes!

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

wat erg toch meid,ik zou toch de vk maar nog eens bellen hoor!
    dit is niet goed als het bloeden erger wordt.

gewoon direct bellen daar zitten ze voor,veel succes!!

5. Miraclee

Ik heb gebeld en ze zei dat ze niet elke dag een echo kan maken niet dat ik daar om vroeg maar ze zei toch afwachten en volgende week donderdag heb ik intake misschien om dan nog een echo te maken.. Worden die echos wel vergoed? Of krijgt ik daar een rekening van thuis?

Groetjes

6. cindybaby71

tja meid ze heeft natuurlijk gelijk,hoe moeilijk het ook is nu je zult echt moeten afwachten wat je lichaam gaat doen;) het kan 2 kanten uit.
    ik hoop voor je natuurlijk dat je beebje lekker blijft zitten;)en dat de bloedingen gewoon een gesprongen adertje zijn;) meestal als het hartje eenmaal klopt is de miskraam kans minimaal,dat kunnen ook andere meiden hier met bloedingen je bevestigen;)

en de echo's krijg je gewoon vergoed hoor;)

7. Miraclee

Bedankt voor je bericht. Maar het blijft angstig dat bloed:x had eindelijk vertrouwen dat het goed zou komen krijg ik dit. Maarjaa gelukkig heb ik een echopapiertje waar ik op terug kan kijken en hopen dat mijn babytje blijft zitten:) ondanks de bloed en zeurende pijn in me rug en buik pff word nog eens een weekend dit:(

8. cindybaby71

tja helaas kan ik mij daarin vinden :( het zijn echt k*t dagen en wachten duurt zo lang:(

maar hoe is het nu dan met de bloedingen/ is het bruin oud bloed of is het helder bloed met stolsels??

9. Miraclee

Het lijkt gewoon op menstruatie maar dan niet zoveel als menstruatie. wel soms donkere stukjes zitten erin maar geen stolsels.

Ik heb wel weer pijn aan me rug en buik

10. Miraclee

slierten bloed en bloed en ontzettend veel pijn!!!!!!!! Diep in me hart zegt iets zit wel goed maar als je het bloed ziet dan draait je wereld wel even om. Net paracetamol genomen,,

Wat is dit lastig zeg sjonge jonge :(

11. cindybaby71

meid ik wil je echt geen valse hoop gaan geven en je zult nu sterk en realistisch moeten blijven :( maar ik denk toch echt als ik je zo hoor dat je lichaam bezig is om het vruchtje af te stoten:x:x:(:(

zo begon het bij mij ook vorige week,eerst een beetje roze en dan een beetje bloed en dan wat stukjes erin en werd altijd meer alleen had ik geen buikpijn dus ik had hoop:( maar helaas toen ik s'ochtends naar de wc ging voelde ik het vruchtje er zo zonder pijn eruit glijden:x:x:)
    ik wil je hierin echt helpen meid en ik vind dan ook dat ik gewoon eerlijk tegen je moet zijn;)
    liever dat je denkt het gaat mis en met een beetje geluk zit het toch nog goed dan dat je denkt ach er is niks aan de hand.:(
    ik wil je nogmaals veel sterkte wensen en ik gun je echt een plakbeebje;);)

en sorry als ik een beetje hard overkom(is niet mijn bedoeling)ik wil je alleen geen valse hoop geven:):)

12. Miraclee

Net weer naar wc en ik dacht ik plaste maar het was bloed, ik heb net een sliertje opgevangen voor de zekerheid.19 jaar alles geregeld voor school omdat ik zwanger ben. Niet meer zenuwachtig, alles komt goed en dan krijg je dit. In de toetsweek, ik schrijf hier maar van alles op want de verloskundige zou onderhand ook wel gek worden van mij met al dat gebel

13. Miraclee

Ik weet ook wel dat het nu echt goed mis zit.. Misschien zit ik wel in een soort ontkenningsfase ik weet het niet ik hoor ook alleen maar afwachten afwachten ondertussen ben ik bezig voor school en bloed komt maar gisteren was mijn mannetje zo blij: Ik zie het hartje!! nou zie dan maar te zeggen dat het mis is:(

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje meid wat rot voor je, helemaal na zo'n goede echo.
    Wilde je heel veel sterkte wensen deze komende tijd...Liefs

15. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieve miraclee, helaas kun je niets anders doen dan afwachten... Bij mij maakte ze ook geen echo toen het nog aan het bloeden was...

Heel veel sterke dit weekend en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

16. bambii93

bambii93 Lid

26 mrt 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meid

wat erg, ik heb ook zoiets het zelfde,
    ik ben 7 weken en heb al 1 week last van bloedverlies.
    ik ben ook heel erg ziek en ben daarom 3 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis voor uitdroging, en gister was me laatste dag in het ziekenhuis en toen ik na wc ging had ik opeens veel meer bloed en lagen allemaal stukken in de wc , heb toen de zuster gebeld en kon iik meteen een echo krijgen maar op de echo was alles goed zei ze. maar ik ben ook steeds heel erg bang omdat ik nu sinds 2 dagen ook last heb van buikkramp en dus ben heel bang voor een mk die ik trouwens al in januari ook al heb gehad. en de verloskundige zei ook tegen mijj dat ze ook niet altijd een echo kon maken als ik bloedverlies had. Maar ik ken ook meerdere meisjes was al heel hun zwangerschap bijna last hebben gehad van best veel bloed verlies. Mijn moeder zij dat ze bij mijn zwangerschap wel 4 maanden een maandverband moest dragen omdat ze nogal veel bloedverlies had. ik weet dat het moeilijk iis om positiev te blijven denken maar alleen zorgen maken is ook niet goed , doe het lekker rustig aan en wacht gewoon even af. Mijn vk zegt als het mis gaat kunnen wij het toh niet tegen gaan houden en dan zal er zowiezo al iets niet goed zijn met het vruchtje . mja meid het is heel moeillijk ik heb precies t zelfde probleem hiier en t is lastig mja kan ook niemand iets aan veranderen he, hoop voor jou dat t gewoon goed blijft gaan meid xx

17. cindybaby71

ja helaas kan je nu alleen maar wachten wat je lichaam doet:(
    ik weet het je probeert het te ontkennen,ik heb nu nog zoiets van ach misschien ben ik toch nog zwanger en waren het er 2 en 1 was niet goed en is af gekomen:) maar antuurlijk weet ik zelf dondersgoed dat ik mijzelf gewoon voor de gek hou:):)
    ik ga zo dalijk nog even naar het kruidvat voor een test,al is het alleen maar voor mezelf aan te tonen dat het echt over is nu;)
    meid doe rustig aan ,maak je niet gek, je lichaam maakt echt wel zelf de goede keuze;)

en schrijf hier maar lekker van je af,we zijn hier om elkaar te steunen:) en lief en leed te delen;)

18. bambii93

bambii93 Lid

26 mrt 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL

sorry hoor maar ik vind dat je haar allleen negatieve invloed brengt dat het bij jou zo is gegaan wil niet zeggen dat het bij haar ook zo is zijn ook genoeg meiden wat heel veel bloed verliezen en wat gewoon een gezond kind hebben. en haar alleen stres laten denken zal het zeker niet beter op worden wij zijn tenslotte geen dokters ofso en iieder lichaam geageert anders met een mk of een zwangerschap ofso. dus ze moet gewoon rustig aan doen en gewoon afwachten en de moed erin houden want alleen denken van oh het gaat toch mis schiet je niks mee op

19. cindybaby71

je moet wel al mijn posts lezen voordat je zo een kwetsende opmerking maakt:x
    en het is nu eenmaal zo,en daar moet je gewoon realistisch in zijn dat bloed en dan bedoel ik veel bloed met buik en rugpijn in het begin van de zwangerschap niet veel goeds betekent. en dat jou moeder wel 1 maanverbandje nodig heeft gehad zegt hier natuurlijk ook niks;)
    ze heeft nu eenmaal buikpijn en rugpijn en veel bloedverlies, helaas. moet ik dan maar blijven zeggen och meid dat is normaal maak je niet druk???? kom nou:(:(

trouwens heeft ts er niks aan als er weer iemand de onrust komt verstoren in haar topic,we zijn hier om haar te helpen!!

20. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

sterkte! ik hoop dat het allemaal toch nog goed komt.

Laten we idd geen discussie voeren. Als ts het niet wil lezen moet ze daar maar zelf wat van zeggen.

Deel Deze Pagina