bloeden stopt niet wat nu?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miraclee, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ja daar ben ik het mee eens,het is niet de plek om een discussie te gaan voeren hierover;) mijn bedoelingen zijn alleen maar goed.;)

miraclee, hoe gaat het nu met je meid??

2. Iefie

Iefie Niet meer actief

Ben ik het ook mee eens, al die onruststokers hier..pfff. veel sterkte miraclee. hope for the best!

3. Miraclee

Miraclee Niet meer actief

het gaat niet goed eigenlijk maandverband lijkt wel gewoon menstruatie als ik op de wc zit komen de donker stukjes en ook gewoon bloed. rug en buikpijn is iets minder, gevoelige borsten minder bijna niet meer en verloskundige wou geen echo maken maar pas maandag 15:00, ze denkt dat het ook niet goed zit maar dat ook veel mensen haar ook weer versteld hebben laten staat doordat het wel gwn goed zat dus..

voel me echt raar :(

4. Miraclee

Ik moet steeds huilen maar ik wil niet

5. Miraclee

En nog erger dat je gewoon niets kan doen.. tot maandag

6. cindybaby71

pffffff meid wat een k*t situatie.ik hoop echt dat je gewoon een plakbeebje hebt.
    en laat je tranen maar los hoor,het lucht wel op:)

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik hoop dat het goed komt!

Zou je geen zwangerschapstest kunnen doen? of blijven die hormonen ook in je plasje als het vruchtje afgestoten is/ word?
    Succes bij de verloskundige!!

8. Miraclee

De verloskundige zei dat het niet uitmaakt om een test te doen..misschien slaat het lichter uit..ik weet het niet

9. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Een test doen helpt niet omdat HCG nog wel een tijdje in het lichaam zit.
    Enige wat je kan doen is afwachten..
    Buikpijn en rugpijn zijn geen goede symptomen maar er zijn meer verhalen te lezen op het forum dat het wel goed is gegaan..
    Sterkte meid!

10. Miraclee

Dankjewel jullie horen het wel hier maandag..

11. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Miraclee, hoop nog steeds op het allerbeste voor je! Er zijn goede en slechte verhalen en ieder lichaam is anders. Sterkte het komende weekend en ik duim voor je..

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zou willen dat ik je een beetje moed in kon praten, maar dit klinkt niet goed. Ik hoop voor je op een groot wonder, maar steek je kop niet in het zand meid! Een warme kruiken op je buik helpt meestal wel wat tegen de pijn. Sterkte dit weekend!

13. Miraclee

Dankjewel!!! Me gevoelens staan echt onderste boven...Ik hoop snel dat ik jullie een goed bericht kan mededelen pff rot weekend!!

14. cindybaby71

ik heb vandaag een test gedaan 1 week na mijn miskraam,bloedingen zijn gestopt en de test is vet positief;) dus daar schiet je ook niks mee op.
    ik duim toch voor je op een goede afloop;)

15. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    meid heel veel sterkte.

cinababy@ dat kan idd nog wel dat je gewoon hcg in je urine hebt. dus daar zit je ok niet op te wachten momenteel een posi test. meid doe dan ook niet een test! hihi.
    jij ook heel veel sterkte.

dikke knuffel voor jullie twee

16. cindybaby71

haha tja ik wilde gewoon testen om zeker te zijn dat alles uit mijn lichaam is verdwenen,maar ja nu weer zoiets dus idd daar schiet je niks mee op;)

17. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte Miraclee!

18. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Sterkte meid, ik hoop toch ergens op een positief bericht maandag. Zal voor je duimen.

Wat enorm klote al die onzekerheid.
    Als de pijn echt te heftig word zou ik toch nogmaals aan de bel trekken. Ik heb geen ervaring met een miskraam, dus weet niet hoeveel pijn normaal is ( als het daarwerkelijk mis is/gaat)

19. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Een vroege miskraam kan voelen als een gewoon een heftige menstruatie, maar oook als een halve bevalling, met weeen en vreselijke krampen. Zelf wist ik van gekkigheid niet meer waar ik het zoeken moest. Niet fijn dus. Maar goed. Wel even maandag afwachten. Zolang je nog geen grote stolsels verliest zit je ukkie nog gewoon binnen.

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Meid wat naar. Ik hoop dat je maandag alsnog goed nieuws hebt. Er zijn idd positieve verhalen van andere.

Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina