bloeden stopt niet wat nu?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miraclee, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miraclee

Miraclee Niet meer actief

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

pffffffffff meid wat vreselijk dit,idd ook al had je het zien aankomen de schok is er niet minder om.
    veels sterkte gewenst en geef het vooral een plekje :(:( en laat vooral je gevoelens de vrije loop!

hoe is je partner hieronder?leeft hij een beetje met je mee?

3. Miraclee

Jaa, hij is ontzettend lief voor me, veel verdriet en elkaar getroost. Ik zei als jij je best doet om het te accepteren doe ik het ook. Dat hebben we samen afgesproken. Omdat ik erg van slag was en hij ook. Ik vond het niet leuk om hem zo te zien maar hij mij zo ook natuurlijk niet dus daarom hebben we het zo afgesproken. We gaan het vruchtje nog wel ergens begraven. Omdat het echt een minimensje is:(Graag wil ik alle spulletjes, 1 rompertje 1 paar sokjes en de tesen en de echo en foto van het vruchtje in een doosje doen en ergens bewaren.

Ondanks dat deze baby ongepland was maar zeer gewenst !!! Gaan we er toch nog bewust voor een nieuw wondertje.. Maar nu even rusten, het accepteren en het een plekje geven. Volgens berichten hoor ik dat ik na de miskraambloed moet wachten tot volgende menstruatie en daarna weer proberen...

Ik heb veel mensen om me heen en man is er ook constant dus steun hebben we gelukkig genoeg! Helpt echt enorm..

Ik heb geen rugpijn of buikpijn meer ik vloei en dat is het enige.. zwangerschapskwaaltjes zijn weg... ik heb nu zekerheid maar toch wel een pijnlijke waarheid..

Komt goed..

Bij jou is het ook niet lang geleden dat je een miskraam hebt gehad en ik hoop dat je het ook een plekje hebt kunnen geven..

Groetjes...

p.s. Me man en ik zijn zelfs vergeten dat we gister 1 jaar getrouwd waren!

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat vreselijk! Heel veel sterkte voor jullie allebei..

5. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Ontzettend veel sterkte meis!!! Ook voor je partner natuurlijk! Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer zwanger zijn en een super mooi en gezond kindje krijgen!!!!

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Miraclee, ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik zal je topic helaas moeten verplaatsen naar 'miskraam'.

Groetjes, Lotte

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Miraclee: Heel veel sterkte, gun jullie zelf de tijd om dit een plekje te geven...

8. Female

Female Niet meer actief

Heel veel sterkte! Ik hoop dat alles snel wat rustiger wordt, en je snel weer zwanger bent en dat alles dan goed gaat!

9. cindybaby71

gelukkig kunnen jullie samen het verdriet delen,dat is goed;)

hoe pijnlijk het ook is maar je moet maar zo denken dat het niet voor niets is afgekomen! dan was er iets niet goed met de aanleg van het vruchtje:(
    goed dat jullie het ergens begraven!!!! ik heb in mijn verdriet en woede het vruchtje wel nog aan mijn man laten zien en toen had ik een blackout en heb het van woede door de wc gespoeld waar ik het dus nu erg moeilijk mee heb:(:(:(
    maarja wat gebeurd is is gebeurd en ik hoop dat jullie het wel op een mooie manier kunnen afsluiten!!

meid ik wens jullie alle geluk op deze wereld toe en dat je snel ook weer zwanger mag zijn van een geweldig plakbeebje;);)

liefs cindybaby71;)

10. Miraclee

Ontzettend bedankt voor jullie reacties,,ik heb wel woede gehad,, denk ik; alles wat ik ervoor gedaan heb voor niets??? Maar nu denk ik, ik blijf gewoon me best doen qua voeding(ik at nooit gezond) Ik blijf nu gezond eten, is altijd goed natuurlijk...en jaa ik zal altijd mijn nieuwtjes hier blijven delen dus weg van deze forum ga ik zeker niet!

Bedankt voor jullie steun!

11. Miraclee

Ik begrijp je woede maarja zoals je zegt gebeurd is gebeurd helaas:( En ik hoop natuurlijk voor jou ook dat je snel weer zwanger word;) Geduld Geduld moeten we hebben,,,,,,

12. cindybaby71

hoe gaat het nu met je ??

Deel Deze Pagina