Het gaat nu al doorzetten....ben ik wel blij om,want man is nog 1 dagje thuis en morgen kort dienstje.Ga vrijdag naar het ziekenhuis voor weer een echo om te kijken of alles goed weg is en daarna gelijk een gesprek met de arts.Ergste verdriet wel weg weer.....denk ik.....ben nog niet alleen thuis geweest..dus.....maar kijk al weer vooruit.....volgende zwangerschap gaat het gewoon goed.Het duurt gewoon allemaal wat langer,omdat we een extra lief en mooi kindje gaan maken
Sterkte meid! Had een mooiere afloop voor je gewenst van deze zwangerschap, maar zoals je zegt: jullie gaan gewoon een prachtig beebje maken en dat duurt misschien iets langer. [-o<
Nou,dat doet best ff pittig zeer allemaal...gelukkig ben ik ooit wel eens bevallen (voor het laatst 15 jaar geleden) en wist ik nog dat een kruik goed hielp tegen de ergste pijn.En dat is dus ook zo. Verder zijn er in mijn omgeving best wat mensen zwanger en blij zwanger ook nog,maar ik kan het op het moment echt even niet opbrengen ook blij voor die mensen te zijn,maar dat lijkt me normaal als ik zelf nog met de weeënachtige pijn van ons verlies aan het worstelen ben.Klinkt misschien stom,maar voel me er wel een beetje afgunstig mens door..... Ik weet niet of zo'n kruik nog kwaad kan tijdens een miskraam,maar ik ga toch niet luisteren als het wel kwaad kan,want ik haal hem er mooi niet meer af.
Hoi Suzanne, ten eerste wat erg van je verlies. Ik heb vanaf zondag ook weeën en heb ook gewoo de kruik erop gelegd. dat voelt gewoon goed. Bij mij is de miskraam met tabletten opgewekt, maar ik heb het idee dat nog niet alles eruit is. Ik bloed nu b.v. amper. Ik moet dinsdag op controle. Wat knap dat je positief vooruit durft te kijken. Helaas lukt mij dat niet meer. Maar ik ben van mening dat of je positief of negatief erin staat dat dit niks veranderd aan of een zwangerschap wel of niet goed gaat. Al zal het voor jezelf wel prettiger voelen als je positief bent. Ik wens je nog veel sterkte en veel geluk voor de toekomst. Liefs Hope
Lieve suzanne, heel veel sterkte! tegen de pijn kun je paracetamol slikken, en een kruik hielp bij mij ook heel goed dus gewoon lekker blijven doen. vergis je niet ik dacht ook dat het ergste verdriet na een paar dagen over was maar dan zie je inderdaad ineens dat iedereen zwanger is/word en dan kan het verdriet ineens weer opzetten.. zo ook met andere kleine dingetjes of gewoon uit het niets. laat het verdriet ook maar gewoon komen je kunt je tranen beter niet wegstoppen. en het is niet raar dat je nu de zwangere dames even vermijd, dat doe ik momenteel ook. nogmaals heel veel sterkte en een warme knuffel!
@ Hope ik zal een beetje van mijn positiviteit naar jou toe sturen.....alhoewel ik je mening deel ,dat het voor het wel of niet weer zwanger raken niks uitmaakt.Veel sterkte ook en ik hoop dat je baarmoeder wel gewoon schoon is dinsdag. @ alle lieve mensen die hier reageren...heel erg bedankt.... Je kunt toch in je eigen omgeving niet alles kwijt,wel dat het mis is gegaan en ze leven echt allemaal heel erg mee,maar de gemiddelde mens zit toch niet zo op de plastische details te wachten,wat logisch is....ik zou het ook allemaal niet willen weten. Ik ben dus om een uur of 6 bevallen van een mooi vruchtzakje....en daarna was de pijn zo goed als weg.We wilden het eerst bewaren,maar we hadden allebei vast gesteld dat dat het vruchtzakje was en dat de gyn ons maar gewoon moest geloven.Bovendien wordt er toch wel een echo nog gemaakt.Maar dat is pas vrijdag....zolang wil ik het niet bewaren.....en we hadden eerlijk gezegd allebei niet zo'n zin om het tussen het bloed vandaan te gaan vissen @StarinHeaven ik ga wel proberen om mezelf gewoon ruimte te geven voor het verdriet en dat zal idd wel later komen....ik zit nu nog in zo'n rare roes waarin van alles gebeurt.Jij ook veel sterkte met je verlies. Nou,dat was het dan....voor deze ronde(er even vanuit gaande,dat ik netjes schoon ben van binnen) Zo ben je zwanger en zo voelt het weer als terug naar af.....beetje vreemd nog allemaal.
Vraagje.......ik ben dinsdag alles wel kwijt geraakt,denk ik.....maar ik bloed nog wel,niet hevig...is dit normaal? Vandaag voor het eerst een lange dag alleen thuis,net in slaap gevallen.....heel vast geslapen en beetje in paniek wakker geworden... Morgen ziekenhuis voor een echo.Zie er best tegenop...vooral omdat ik nog bloed en vast niet erg ontspannen ben.
hey ik heb van zaterdag t/m donderdag gebloed elke dag wat minder, en had maandags een echo en alles was goed gelukkig, baarmoeder leeg, dat is wel een opluchting...
@ Booboo Hey,wat fijn zeg...echt blij voor je! Ik denk dat het hier ook wel schoon is,maar het lijkt me zo'n nachtmerrie,als je nog onder narcose moet enzo.......alsof het allemaal al niet k*t genoeg is. Bedankt voor het gerust stellen. Hoe is het verder met je Booboo?
hey bedankt voor je interesse!Met mij gaat het wel, ik heb vorige week echt een kl*te week gehad, deze week gaat het wel, ook ik zag enorm op tegen de echo, en was bang voor curretage,lijkt me ook niet prettig...Komt allemaal goed, ik was vrij snel zwanger dus ik weet dat we daarmee geluk hadden, t lijkt me erger als je al heel lang bezig bent Hoe ver was je?oh 5 wk zie ik, ik ook zo ongeveer...
Ik was 7 weken....alleen het kindje was al weg met 5 weken,dachten ze. Wij waren al 2 jaar bezig,maar ik denk dat het net zo erg is als je nog maar kort bezig was hoor....
Even het standaardberichtje wat ik ook naar vrienden heb gestuurd,anders moet ik het weer typen. Even een groepsberichtje voor de mensen waarvan ik denk,dat ze wel willen weten hoe het gegaan is vandaag in het ziekenhuis. Nadat er een beetje lompe echomevrouw zei dat we wel even gingen kijken hoe het er nu voor stond met de zwangerschap(waar ze zich heel rot over voelde en wel 10 x voor heeft verontschuldigd) bleek ik mooi schoon te zijn.Dat ik ooit nog zo blij zou zijn met een lege baarmoeder.Dus geen nare nadingen. Verder is de kans dat we gewoon zelf zwanger gaan raken ongeveer net zo groot,als dat we met behandelingen zouden worden.Dus we gaan zelf maar weer enorm ons best doen dan Ze zeiden wel dat je na een miskraam vaak sneller zwanger was. Daarna moest ik nog geprikt op zwangerschapshormoon om te kijken of dat al weg is.En of ik geen bloedarmoede had.Want had aardig wat verloren deze week en hele erge hoofdpijn en ze dachten dat het daarvan kwam.Voor de zekerheid zelf maar even voor 3 euro een potje ijzertabletten mee genomen van het Kruidvat. Ik ben nog noooooooit in mijn leven zo slecht geprikt...auw auw auw...en nu nog auw....ik gok dat dat een mooie blauwe arm gaat worden. Nou ja,dat was het dan voor nu.....volgende keer schrijf ik een mooi bericht over dat ik weer zwanger ben en dat er dan wel een prachtig mooi kindje aan zit te komen.