bloeden

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door moi78, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hoi.. even een vraagje...

vorige week maandag positest in handen, woensdag nog eens getest, weer positief, knalposi!

Woensdagavond had ik een beetje een druk op mijn buik, heel erg plasgevoel, dus ik plassen, en ik veegde bloed af... Donderdag stolsels erbij, bij de gyn geweest (hier ga je naar de gyn ipv vk) en in bm zag ze alleen verdikt bms, verder niets... vrijdag nog bloed gehad, en zaterdag bruin/donker... gister niks en sinds vanmorgen weer bloed, bruinig...

Ik wordt er zoooo gek van!!!

Morgen moet ik weliswaar naar de gyn, maar kan het nog goed zitten überhaupt??

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja het kan nog goed zitten, we zien vaak aan het begin van de zwangerschap bruinverlies. gewoon afwachten, hoe lastig het ook is. Vanaf 5.5 week zou je pas iets op een echo kunnen zien, daarvoor is het moeilijk. Succes!

Mirjam

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Dank je mirjam... Je hoort van me als ik morgen geweest ben...

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Net terug van de gyn.. zwtest positief die was van vorige week donderdag... nu bij echo nog niks in bm.. alleen wat vloeistof, dus wss weer een bloeding die eraan komt... weer bloed afgenomen, en als morgen hcg gestegen is, gaat ze kijken waar het is... want het is niet in bm... als het gedaald is, wat ik hoop, dan is het een mk...

Maar nu mijn vraag, kan het nog goed zitten, aangezien er in mijn bm nog niks te zien is... of kan het nu alleen een mk of een bbz zijn?

Deel Deze Pagina