een LF van 12 dagen; te kort?

Discussion in 'Zwanger worden' started by babywonder, Apr 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babywonder

babywonder Actief lid

Dec 6, 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik had deze keer opeens een LF van 12 dagen ipv 15. is dat te kort denken jullie voor een eventuele innesteling? :(

Ik heb dit keer na mijn eisprong tarwekiemolie geprobeerd. Zou het daaraan kunnen liggen dat mijn LF opeens verkort is? Ik was zeer verbaasd om opeens ongesteld te zijn op 12 dpo.
    hopelijk vormt het geen belemmering voor een innesteling als mn lf de volgende ronde weer korter is

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    nee hoor, lf van 12 is super mooi! Pas onder de 9 of 10 dagen wordt hij te kort.

Hoe spoor je je eisprong op? Misschien was je eisprong eerder dan gedacht?

3. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

Jan 29, 2014
    1,229
    23
    38
    Nee hoor :) hier een lf van 11 en zie onderschrift :D

4. babywonder

babywonder Actief lid

Dec 6, 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oow dank jullie wel voor jullie reactie meiden! Dan kan ik gelijk mn zorgen opzij schuiven....

@t Pandavliegen, nee mn eisprong ben ik heel zeker van, want ik temperatuur en ik heb ovulatietesten gebruikt. Dus ik wist dat ik nog 2 dagen te gaan had tot mijn nod op14 dpo, maar de menstruatie was er opeens..

@t Wensje88: gefeliciteerd met je zwangerschap! ;)

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

+1

ook een LF van 12 en geen enkel probleem om zwanger te worden (trouwens nooit tarwekiemolie gebruikt).

heb ook een cyclus van 26 dagen, eisprong op dag 14, 12 DPO ongesteld.

6. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Een luteale fase van 10-18 dagen is normaal. Kom je beneden de 10 dagen, dan wordt het een ander verhaal. Dus je valt ruim binnen de normen.

7. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    2,187
    823
    113
    Hoi,

De maand dat ik zwanger werd had ik mij eisprong opeens ook op dag 12 terwijl de cycli ervoor juist heel lang waren (zie mijn banner) maar mijn Lf was de laatste ronde voor ik zwanger werd wel rond de 12 of 13 dagen ipv 14 of 15 dagen zoals gewoonlijk
    Bij mij was t dus juist heel positief!

Share This Page