Bloedend hard stukje?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Elines, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Beetje een rare vraag maar misschien herkend iemand dit: Ik keek gister daar beneden hoe het eruit zag en zag een bloedrode bult zitten op mn perineum naast mn vagina (waar ik ben ingescheurd). Het voelt hard aan en vandaag bloedde het ook een beetje wanneer ik het had aangeraakt. In het dagelijks leven heb ik er geen last van/pijn aan. Wel bij het aanraken; dan schrijnt het. Het is inmiddels ruim 6 weken geleden dat ik ben bevallen. Is dit iets wat 'normaal' is? En kan ik nog bij de verloskundige terecht of zal ik de huisarts hier maar over bellen??

2. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Hmmm hier flinkt ingeknipt maar na 4 a 5 weken was er bijna niks meer van te zien.
    Ik zou het zeker even na laten kijken.Mss is het ontstoken en kan het niet zelf genezen omdat het "opgesloten" zit.

Even bij de gyn langsgaan of de vk bellen zodat ze even kunnen kijken.Daar hebben ze meer zicht op dan de huisarts denk ik.Die stuurt je toch door waarschijnlijk.

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik had het na mn eerste bevalling ook (ingeknipt) maar dan ietwat aan de binnenzijde. Idd ook een bloedrood glad stukje "vlees". Geen pijn, maar niet zoals het hoort... Vk stuurde me door naar de huisarts, het bleek wat wild vlees te zijn. Knip was ook niet zo mooi genezen, wrs doordat er vroegtijdig hechtingen uit gehaald zijn ( omdat ik er last van had).
    Dus ik zou gewoon rechtstreeks een afspraak bij de huisarts maken. Ik kreeg toen een crème mee waarmee het snel minder werd.

4. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Klinkt als wild vlees.

Bij de nacontrole van de vk kreeg ik te horen dat het een stukje was wat van binnen hoorde. Hier was het ook een rood stukje wat bij elke aanraking bloedde. Zelf had ik er ook in het dagelijkse leven last van, bijv. wanneer mijn onderbroek ertegen kwam etc. Dus bij mij is het aangestipt. Sindsdien is het niet terug gekomen en heb ik er helemaal geen last meer van.

5. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Het bleek inderdaad een stukje wild vlees te zijn. Ik moet nu 2 maanden afwachten en zien of ik er dan nog last van heb. Dan kan de gyn het eventueel verwijderen

Deel Deze Pagina