Hallo allemaal Allereerst wil ik even kwijt dat ik nieuw ben hier maar nu al heel veel info heb gekregen. Heel erg fijn. Ik had een vraag of er meerdere dames zijn die net als ik een mirena spiraal hebben gehad. Ik heb mijn spiraal 21 februari laten verwijderen en ben een week ongesteld geweest daarna maar tot op heden niet meer. Nu begrijp ik dat het dus mogelijk is dat je een lange cyclus kan hebben. Zijn er meer mensen die dit hebben? Of iemand kennen die dit ook had? Ik ben nog niet zo thuis in het hele zwangershap en worden gebeuren aangezien we net begonnen zijn. Alvast heel erg bedankt!! Groetjes cynthia
Hoi, Ik heb ook een Mirena gehad maar zonder problemen erna. Gelijk redelijk normaal ongi tussen 26 en 32 dagen. Dat hoort gewoon bij mij! Succes met zwanger worden. Elmo
Met de pil kun je nog wel eens hebben dat je eerst moet "ontpillen" en dat het daarom lang kan duren voor je weer een menstruatie krijgt. Met de Mirena is de kans hierop erg klein omdat de hormoondosering minimaal is omdat het terplaatse werkt. Weet je nog hoe je cyclus was voor dat je aan het spiraal ging? Groetjes van Kiki