harde buiken lang verhaal

Discussion in 'Zwangerschap' started by diana hoogeveen, Feb 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diana hoogeveen

diana hoogeveen Actief lid

Aug 7, 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    hoi hoi
    ik wilde even vragen of iemand ervaring heeft met het volgende
    Ik werd zondag morgen wakker en had een harde buik nou dat kan voor mijn duur zwangerschap dus maakte mijn eigen geen zorgen maar toen weer een weer een en zo had ik er wel 15 in een uur ik de vk gebeld die zei lekker gaan douchen half uur en dan een asprine en naar bed zo gezegd zo gedaan.
    en inderdaad het was weg maar als ik opstond of liep werd ie keihard dus kon haast niet van me bed
    zondag avond nergens geen last meer van gelukkig maandag overdag ging het wel totdat ik om half negen mijn mandje in kroop om een film te gaan kijken en toen begon het weer veel harde buiken en pijn erbij wel dragelijk maar toch vervelend ik weer de vk gebeld om half 10 en die zei dat ik gelijk moest gaan slapen en als ik om 10.30 nog niet sliep moest ik terug belle en zou ze langs komen om te toucheren nou ik denk dat ik om 11.15 sliep
    nu gaat het well weer heb er pas een paar gehad gelukkig maar ben erg bang...
    ik had dit bij mijn eerste zoontje niet wie o wie heeft dit ook of meegemaakt en wat is er gebeurd of aan gedaan liefs diana

2. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Harde buiken is idd heel erg vervelend. Ik heb ze vanaf de 20 weken. En dan ook veel. Dit is ook de reden dat ik toen gestopt ben met werken. Ook bij mij een paar keer gevoeld of het geen ontsluiting gaf, maar bleek niet zo te zijn. Ik heb gewoon een gevoelige baarmoeder die heel sterk reageerd. Zolang ze geen pijn doen en regelmatig zijn (dus om de paar minuten) kan het volgens mijn v.k. geen kwaad. Nu moet ik wel zeggen dat ze wel heel onprettig voelen. Het is zeker een vervelend gevoel. Hopelijk word het snel minder. Bij mij helpt douchen vaak ook goed... en rustiger aan doen. Maar dan nog is het soms heel frustrerend. De ene dag heb ik er geen last van, en de andere dag wel 10 a 15 in een uur.
    groetjes sandra

3. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    tja ik zou zeker de vk bellen als je zoveel harde buiken hebt.
    Tegen mij zeiden ze ook altijd ooh harde buiken veroorzaken geen ontsluiting.. bij mij is dat wel gebeurd. Dat waren harde buiken die niet lekker aanvoelden (niet pijn, maar het voelde niet prettig)
    En had dus al mooi ontsl met 26 weken.. door heel veel te rusten hebben we het kunnen rekken tot 34 weken.. maar als ik iets te veel deed..

Dus rustig aan doen! niet teveel lopen, etc!

4. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    oja zou toch je vk ff laten toucheren, misschien heb je wel geen ontsl dan weet je dat die harde buiken niets doen.
    Heb je het wel.. dan kunnen jullie er nu misschien nog iets aan tegen houden!
    suc6!

5. missyess

missyess Bekend lid

Ben je nog druk bezig met van alles? Harde buiken zijn vaak een teken van je lichaam dat je het rustiger aan moet doen. Als ze zo vaak blijven gewoon weer je vk bellen hoor! Want het kan wel degelijk overslaan in weeen.

Share This Page