buikgriep of laatste kiesjes ? waar op letten ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by peekaboo, Mar 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    misschien een vage tittel maar weet me even geen raad , men meid heeft vanmiddag 2 maal gespuugd en had net een spuitluier om u tegen te zeggen ! ze plakte vol van onder tot boven

ze eet niet echt iets een klein beschuitje ofzo maar drinken doet ze wel nog goed water dan wel te verstaan iets anders moet ze niet hebben . ze heeft verhoging 38.1 heb haar een paracetamol zetpil gegeven , waar moet ik opletten en wat kan ik doen ?

is het een buikgriepje of zijn het de laatste 2 kiesjes die doorkomen ?
    ze is trouwens net 1 jaar geworden

2. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Lijkt meer op de buikgriep die enorm heerst!! (hier in de regio tenminste)
    Hier heeft onze dochter het een week of twee geleden ook gehad... flink overgeven, echt dunne spuitluiers en niet veel willen eten (gelukkig wel drinken hier!).
    Haar 4 hoektandjes waren net door, dus daar kon ik het niet helemaal aan wijden..

Zorgen dat ze genoeg vocht binnen krijgt en uit laten zieken, dat is denk ik de enige oplossing!

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja hier heerst het ook hoor , en ze heeft al haar tandjes behalve dus 2 kiesjes blijkbaar , ze drinkt ook maar niet veeel en ze wil enkel water

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Hier had zoonlief het dubbelop, en buikgriep en 4 hoektandjes die aan het doorkomen zijn. Wanneer er hier gespuugd wordt en er sprake is van een spuitluier dan weet ik eigenlijk al wel dat het niet (alleen) door de tandjes/kiesjes komt, want dan spuugt hij normaal gesproken niet. Buikgriep heerst op dit moment, manlief en ikzelf waren samen met ons zoontje de klos. Gelukkig een mildere versie dan die van een paar maand geleden (toen hielden we echt helemaal niets binnen).
    Sterkte ermee!

Share This Page