Die gelige vlekken bedoel je? Ik heb het weleens voor elkaar gekregen met een berg van dat shout middel maar het zijn erg hardnekkige vlekken!
In een emmer met water en bleek doen,Vanish oid proberen,azijn was alleen voor zweetlucht eruit te krijgen dacht ik..
Beetje shout erop doen..daarbij beetje vanish oxi action erbij op en in laten weken...uurtje later in de wasmachine doen en daarbij paar gebitsbruistabletten mee laten draaien met de was. Je was is nog nooit zo wit geweest...
Niet.. (Het is mij in ieder geval nog nooit gelukt) Gebitsbruistabletten? Die heb ik gelukkig niet in huis
Schoonmaakazijn en groene zeep. belangrijk is dat je dat meteen gaat gebruiken vanaf de eerste keer dragen Als het het,al langer inzit dan wordt het wel iets,minder maar niet helemaal weg
Ik laat ze een nacht in azijn en water weken en dan uitwassen, dan is alles schoon, ook de hardnekkige vlekken.
Vanaf de eerste keer wassen die ik glansspoelmiddel van de vaatwasser o deze plekken. Tot nu toe gaan ze er goed uit. Oude zweetvlekken krijg ik er niet mee uit.....dus alle shirts vervangen en van begin af aan goed bijhouden.
Yep hier ook.. laat ze weken in water met glansspoelmiddel voor de vaatwasser en daarna draai ik gewoon een wasje met die shirtjes.
Natuurazijn schijnt goed te helpen, heb er pas op gegoogled. Heb ook wel eens gehoord van glansspoelmiddel??