Ik heb vandaag al bijna de hele dag jeuk aan mijn linker borst (heb ik wel vaker maar nu echt extreem), ik krab niet maar het is wel moeilijk om dat niet te doen... Nu keek ik net en mijn tepel plus dat stuk eromheen is helemaal schraal :S En ik (mijn vriend trouwens ook niet ) heb er niks geks meegedaan! Het is wel ontzettend irritant want waarschijnlijk komt daar de jeuk vandaan? Mijn rechter tepel is ook ietsjes schraal maar niet zo erg als de linker! Kan het zijn dat dit door het groeien komt? Nog meer mensen last van? en wat kan ik eraan doen?
ik had in begin van de zwangerschap giga jeuk aan tepels, en sinds een week of drie nu weer, wordt er echt helemaal gek van, zodra de bh uit is, dan gaan ze jeuken, niet normaal. Ik heb geen schrale tepels ofzo. Alleen heel erg veel jeuk!
Ja dat heb ik ook. Maar ik heb ook last dat ze af en toe zo'n pijn doen! Net als dat je van buiten komt als het heel koud is en dat ze 'stijf' zijn. Echt erg, is dit ook herkenbaar??
ik heb ook erge jeuk en schrale plekken, er zit rechts zelfs een hele donkere plek op (van het krabben misschien?). ik smeer ze maar goed in met de bbbb creme van vsm, ik denk dat het inderdaad van het groeien is.
Ik heb er gisteren avond hoe toepasselijk Uierzalf opgesmeerd lekker vet en het hielp best wel schrale plekken zijn nu eigenlijk al zo goed als weg
Op de borstvoedingscursus kreeg ik als tip hiervoor: Purelan of Lanoline. Dat kan je ook gebruiken als je borstvoeding geeft. Dat kan met bepanthem ook geloof ik...