Ik ben nu 2 weken en 2 dagen geleden bevallen van onze zoon. Het bloeden is nog best veel maar begint nu wat donkerder te worden. Wil dat zeggen dat het eerdaags stopt of kan het dan nog weken gaan duren? Ben het eigenlijk een beetje zat. En mijn man ook als je begrijpt wat ik bedoel. Hoe lang duurde het bloeden bij jullie
kan wel ik had op het laatst ook bruin bloed. heb wel gewoon 6 weken gebloed vrees ik. maar hoop voor je dat het snel over is. moet wel zeggen dat het bruine bloedverlies lang aan heeft gehouden. het is wel een teken dat de wond dicht aan t gaan is.
meestal toch wel een week of 6... hier 2x een ks (en dan helpen ze dus al een handje door wat bloed af te zuigen ed.) maar de eerste keer toch 6 weken en de 2de keer 4 weken. zal wel steeds minder worden maar het kan ook weer ff heftiger worden als je meer gaat doen (fietsen, meer in het huishouden)
hier helaas ook 6 weken, om vervolgens 3 dagen later weer voor het eerst ongesteld te worden.. feestje! Ik hoop voor je dat het bij jou geen 6 weken duurt.