Word gek van onzekerheid,zwanger van me eerste kindje. en ben zaterdag 39 weken zwanger. En zit met vele vragen in me hoofd,maar via internet kan ik niet echt mijn vraag vinden,dus vraag het hier aan de ervaren moeders haha. Ik heb zo`n vermoeden dat ik de slijmprop daarnet verloren ben,lag op bed tv te kijken,en voel ineens iets uit me vallen denk uh? en ga naar de wc en zag ik een wittig kloddertje van 1 cm. Zonder bloed. zitten. En nou is mijn vraag of bij een slijmprop persee een bloedsliertje moet zitten? want dat zat er niet bij! Hij was spierwit en heel slijmerig.. Iemand die dat weet?? heb hele dag al harde buiken,betekend het nu ook dat ik gauw ga bevallen?? Alvast bedankt!!
Heb er geen ervaring mee, maar als je het echt wilt weten, kan je altijd even de vk bellen. Maar als ik ga googlen, dan denk ik dat het (een gedeelte van) de slijmprop is. Suc6 trouwens!
Oke dus klein stukje kan ook?? ik had vorig weekend stipjes bloed verloren maar daarna ook niks meer..En heb hele dag al harde buiken,en toen verloor ik ineens die slijm.. En me vriend is ook nog over werken tot 10uur.. dit vind allemaal heel spannend!!
denk heel klein stukje slijmprop, maar geloof me, die is groooot. ( heb ik vorige week ondervonden... ) Tja het hoeft niks te zeggen, je kan alleen afwachten of de harde buiken doorzetten naar weeen. Vond het ook mega spannend!!! succes!
Ik ben dinsdag gestript en ik verlies nu sinds gisteren veel slijm, echt veel, het lijkt wel dik snot. En nu zat er net ook bloed bij. Ik heb geen echte prop gezien maar ik denk toch dat het wel de zogenaamde slijmprop is. Overigens lijkt het ook verdacht veel op dat ik weeën heb, hopelijk zet het door.
nou, het zet nog niet echt door, vanochtend heeft de gynaecoloog me weer gestript en ze had eigenlijk verwacht dat ik al wel bevallen zou zijn, want alles wijst erop dat dat gaat gebeuren. Ik heb nu wel weer weeën, alleen zit er nog veel tijd tussen. Mocht ik vandaag of vannacht niet bevallen, morgen om 07:15 uur mag ik me melden om ingeleid te worden, dus meer dan 24 uur gaat het niet meer duren!
Het klinkt wel alsof je (stukken van) de slijmprop verliest. Maar dit zegt nog niet zo heel veel over wanneer je gaat bevallen. Wel dat er iets gebeurt, maar dan nog kan het lange tijd duren... (gelukkig wel, in mijn geval; ik verloor al stukken slijmprop na harde buiken bij 31 weken... uiteindelijk begon de bevalling pas na 40 weken). ik hoop dat het niet lang meer duurt hoor, maar ik probeer je verwachtingen een beetje te temperen. het zegt niet altijd dat het vandaag of morgen al begint.
Klinkt als een stukje slijmprop.. Maar dat wil nog niet veel zeggen.. Ik ben de mijne vorige week 'verloren' en ons kleintje zit nog binnen.. (ook tegen iedereens verwachting..)
Bij mij was het dus inderdaad een voorteken want ik ben gisteren met precies 40 weken bevallen van dochter Nena. Hopelijk schiet het voor jou ook op!
puppy78 van harte gefeliciteerd met je dochter Nena!!!! Leuke naam trouwens! Veel geluk met je kleine meid...