Wanneer uitslag combinatietest?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door muppie, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppie

muppie Lid

12 mei 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige week bloed laten afnemen voor de combinatietest. Komende dinsdag krijgen we de echo voor de nekplooimeting.
    Wanneer en van wie hebben jullie de uitslag van de combinatietest gekregen? Meteen na afloop van de nekplooimeting? Uitslag door de echografist?
    Ik had vandaag al gebeld met de verloskundigenpraktijk, maar helaas buiten het spreekuur. Heb geen contact gehad dus..

2. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bloed laten prikken en twee weken later had ik de echo, ik hoorde gelijk na de echo van de echoscopiste dat alles in orde was.
    Succes volgende week!

3. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Ik heb een week voor de echo bloed laten prikken. Na de echo kreeg ik meteen te horen dat alles in orde was. Maar het gebeurt volgens mij ook vaak genoeg dat je een weekje moet wachten op de uitslag.

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Is bij elk ziekenhuis/VK anders.
    Sommigen geven de uitslag gelijk (mondeling) bij anderen moet je een week wachten en krijg je de uitslag per brief thuis. Als ie goed is tenminste. Als je verhoogd risico bent wordt je gebeld door een gyn om te bespreken hoe nu verder.

5. Female

Female Niet meer actief

Wat lang wachten zeg, hier kan ik altijd na een dag al bellen voor de uitslag...
    Dit keer hadden we eerst de echo (en dus nekplooimeting) en daarna bloed afnemen dus na bloedtest wisten we meteen dat alles goed was...

6. stella84

stella84 Actief lid

8 jan 2011
    169
    0
    0
    Wij hebben de nekplooimeting laten doen en hoorden meteen dat t er ok uit zag. Daarna bloed laten afnemen. En die uitslag hoorden we een week later. Maar wat duurde die week lang! Gelukkig was het allemaal goed. Succes meid!

7. muppie

muppie Lid

12 mei 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor jullie reacties! Ik heb ondertussen weer contact gehad met de verloskundigenpraktijk. Helaas zijn zij wat meer op een ander ziekenhuis gericht dan waar ik heen ga. Ze wist het dus niet en gaat het voor mij uitzoeken. Ik wordt erover teruggebeld.

8. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij kregen het meteen na de echo te horen van de echoscopiste! Ze hadden de bloedwaarden al binnen gekregen en berekenden meteen de kans op afwijkingen. Ik kreeg toen een lijstje mee met de waarden om te laten zien aan de vk.

9. muppie

muppie Lid

12 mei 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag de nekplooimeting gehad (1,5 week geleden al bloed laten prikken). Gelukkig geen verhoogde kans op trisomie 13, 18 of 21! Trisomie 13; kans 1:8001. Pfff... Spannend was het toch wel. Nu lekker genieten van de zwangerschap! Ben blij!

Deel Deze Pagina