Hoera! Eindelijk ongesteld!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mijnhumpie, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jullie zullen wel denken: blij om ongesteld te zijn?!?

Haha, jazeker. Mijn laatste menstruatie was januari 2009 (!) en recentelijk zijn er verklevingen geconstateerd die twee weken geleden zijn weggehaald (even in een notedop ;)).
    Toen dus afwachten of en wanneer mijn cyclus op gang zou komen. En ja hoor, gister werd ik ongesteld! Eerst twijfelde ik nog of het misschien een bloeding van de wond kon zijn (ik had de avond ervoor wel weer voor 't eerst gesport), maar de "rode zee" heeft zich inmiddels behoorlijk aangediend en daarnaast had ik gister- en eergisterochtend ook wat zere borsten. Dus volgens mij is het wel een menstruatie.

Wel gek hoor, om na bijna 4 jaar weer ongesteld te zijn. Maar man man, nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn om ongesteld te worden!! En nu dus kijken hoe aankomende maand zal lopen. Ik heb vanmorgen meteen ovulatietesten besteld bij Zwanger & Kind (kan dat?). Ik had hier ergens gelezen dat die wel goed zijn.

Vind het zo spannend!! Ik hoop dat ik een eisprong krijg komende maand en dat ik mijn ei duidelijk kan vinden a.d.h.v. die ovulatietesten. En hopen dat ik gauw in verwachting mag zijn van een brusje voor onze dochter! :)

Heeft iemand verder nog tips waar ik op moet letten (bijv. rekbaar slijm had ik al iets over gelezen), verder nog iets misschien??

Wou het even delen hoor, vind het allemaal zo gek..!! :D

2. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Zou niet teveel op je slijm gaan letten, sommige mensen hebben geen "vruchtbaar" slijm andere wel, verschilt dus per persoon.... En het vrouwelijke lichaam houdt je vaak genoeg voor de gek haha.
    Maar top dat je nu ongesteld bent, kun je lekker snel beginne. Heeel veel succes met het zwanger worden ;) En hou je ons op de hoogte:D

3. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Doe ik! :D

Jij ook? Ik zie dat je in ronde 5 zit voor je eerste, spannend hoor!! :)

4. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    hihi rode zee... goeie ;)

ik ben een slijmspotter :D, maar ik wist niet dat het bij iedereen verschillend is...
    dacht dat slijm in het algemene pakket van vrouwzijn thuishoorde ;)

Veel succes!

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    je heb van die handige apps voor op je telefoon
    maar die gaan alleen uit van de gemiddelde
    ik voel me ei altijd mss heb jij dat ook wel
    schrijf op in je agenda wat je voelt dan kan je t gaan vergelijken met volgende keren en dan leer je je lichaam beter kennen

succes met zwanger worden

6. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Super dat je weer ongesteld bent geworden!! Na 4 jaar is dat wel heel fijn en het betekend ook dat de operatie geholpen heeft, nu afwachten wanneer je ei komt en lekker klussen!! :D

7. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo meid, eindelijk ongesteld!
    Hopelijk ben je snel zwanger.
    Zal in elk geval voor je duimen.

Deel Deze Pagina