vruuchtwater of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nathalie20, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie20

Nathalie20 Actief lid

10 mrt 2012
    122
    0
    0
    Verzorgende, Baby's!:D
    Hoi meiden,

Vanmorgen toen ik wakker werd naar de wc gegaan en gedoucht. Daarna stond ik me aan te kleden, voelde ik ineens vloeistof langs mn benen lopen! Het zag eruit als melkachtig water, het voelde ook als water. Kan dit vruchtwater zijn? Heb eraan geroken maar rook helemaal niets, ben wel ontzettend verkouden. Zat eraan te denken de vk te bellen, maar vind het zo genant als blijkt dat het afscheiding met urine was ofzo.. Ik verlies tijdens de zwangerschap wel vaker iets van afscheiding en wat "vocht" zegmaar, maar nooit meer dan ondergoed wat vochtig. Dit leek toch wel een hoop!
    Sorry vind het allemaal moeilijk uit te leggen hoor haha:p

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik zou het niet weten, sorry. maar wil wel zeggen dat je ook voor domme en genante vragen gewoon moet bellen hoor!
    dan ben jij weer gerust gesteld, en kun je je eventueel gaan voorbereiden op de bevalling vandaag. je man zal toch weer naar huis moeten komen :) succes!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk dat het gewoon waterige witvloed is aangezien het melkachtig is.
    Vruchtwater is helder,tenzij hij/zij in het vruchtwater heeft gepoept.
    Heb zelf ook vaak last van waterige afscheiding.

4. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Meid, BEL gewoon. De verloskundigen zijn ervoor om jou vragen te beantwoorden die overigens absoluut niet dom of genant zijn! Je bent 37 weken zwanger en er loopt veel vocht langs je benen.. Dat vind ik nou bepaald geen domme vraag, wanneer je de verloskundige hierover belt. Echt, de vk krijgen wel vreemdere vragen;)

Je kunt ook nog je vraag aan een verloskundige van dit forum stellen?

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Had er vanmorgen ook helaas last van;)

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Als je twijfelt, bellen hoor! Beter een keer te veel dan te weinig!

7. Nathalie20

Nathalie20 Actief lid

10 mrt 2012
    122
    0
    0
    Nou heb toch maar gebeld. Moest wat proberen op te vangen, met een plastic zakje in m'n ondergoed. Nou dat lukt dus weer niet.. Ze komt er zo aan, dus ben benieuwd!

8. tulip

tulip Niet meer actief

9. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    ben benieuwd!!!

10. Nathalie20

Nathalie20 Actief lid

10 mrt 2012
    122
    0
    0
    Ze is nog steeds niet geweest, ze zal het wel druk hebben denk ik.. Ik wacht nog even en dan ga ik bellen. Ik laat het weten!

11. Nathalie20

Nathalie20 Actief lid

10 mrt 2012
    122
    0
    0
    Nou ze is geweest. Voor nu lijkt het vals alarm te zijn. Ik moet het even aankijken, en terugbellen als ik meer verlies of als ik weeen krijg. Zo niet, dan denkt ze aan waterige afscheiding zoals melanie al zei;) toch nog even doorlopen dus!

Deel Deze Pagina