wordt hier erg onzeker van

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by suusje23, Dec 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    hallo.

allereerst is het heel erg fijn dat wij hier onze vragen kunnen stellen. dankjewel daarvoor.

mijn vraag:
    ik ben 9 juli gestopt met de pil. ik heb nu 3 cyclussen gehad van 43 dagen-eerste keer echt ongesteld met eendag of 2 a 3 een beetje bloedverlies (meer bruin dan rood). na 67 dagen werd ik weer ongi. ook weer 2 a 3 dagen een beetje bloedverlies (meer bruin dan rood)en volgens FF heb ik een vermoedelijk ei gehad. heb getempt. na 24 dagen werd ik weer ongesteld (zonder eisprong en met helderrood bloed). ik ben 24 november ongi geworden. nu is het vandaag 18 december en ik ben nog steeds ongesteld. heb nog steeds bloedverlies met stolsels en al. de ene dag is het meer als de andere dag maar heb wel tampons nodig. ik heb geen krampen of buikpijn. zou dit te maken kunnen hebben met het stoppen met de pil of iets dergelijks of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn?
    ik wordt hier toch wel zo onzeker van en ook wel een beetje ongerust.

alvast bedankt.
    groetjes suusje23

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi suusje,

Het ontpillen neemt soms aardig wat tijd in beslag. Het kan een half jaar tot een jaar duren voordat je cyclus is zoals het was voor dat je aan de anticonceptie begon. Maar dat je nu al zolang vloeit is wel heel vervelend ik wil je adviseren hier even mee naar je huisarts te gaan.Hij kan je een medicijn voorschrijven om even te zorgen dat je baarmoeder leeg word gemaakt en je met een schone lei weer kan beginnen.

Imke

Share This Page