het begint nu toch wel erg snel te gaan zeg,vandaag alweer 30 weken zwanger. kan niet wachten om ons kleintje dadelijk vast te mogen houden. ben stiekem nu ook wel een beetje gespannen aan het worden,zijn nog 'maar' 10 weekjes he...... wilde dit gewoon even met jullie delen dames,ben te blij met de kleine in mijn buik om dit rond getal van 30 weken voorbij te laten gaan. succes allemaal met jullie zwangerschap,liefs x petra
Ik herken het gevoel... Toen ik de 30 weken bereikte moest ik echt even slikken hahaha... Inderdaad 'nog maar 10 weken... of zelfs iets korter, of langer???' De spanning en de zenuwen zijn hier ook elke dag iets meer aanwezig. Whhhaaaaaahhhh!!!
jaaaa,precies wat je zegt ja,heb best al zeneuwen.. voor jou gaat het wat sneller zie ik,32 weken ben je alweer. voor je het weet hebben jullie je kleine uk vast... veel geluk met de laatste loodjes meis. liefs petra
Ohhh erg spannend idd! Ik heb me vanaf het begin af aan de 30 weken grens als iets ongelovelijks spannends voorgesteld Moet zelf nog een paar weekjes, maar kan me voorstellen dat het voor jou nu echt een gevoel van aftellen is
Heel herkenbaar! Toen afgelopen zondag iemand aan me vroeg hoelang ik zwanger was, en ik zei "30 weken" zei diegene "Oh, dan begint het al op te schieten he". Pff, ineens kreeg ik helemaal kriebels, nog max 12 weken en ik ben mama! Ik merk nu ook aan mezelf dat ik langzaam aan de bevalling enzo begin te denken, en hoe de kraamtijd zal verlopen.. Ik hoef na deze week ook nog maar 5 weekjes te werken en dan heb ik lekker verlof, dus ik zit al te hopen op lekker weer!
Ik vond de 30-weken-grens ook zo spannend, wist niet dat er meer zo over denken Het is zo'n mooi rond getal en je bent dan op 3/4 van alles. Dan komt het ineens heel dichtbij, welkom zenuwen haha. Je hebt een mooie buik, je voelt je kindje lekker en iedereen vraagt "hoe lang nog". En dat je dan schrikt van je eigen antwoord en denkt ai zo kort nog haha. (vandaag hier ook spannend, 37 weken precies...)
oo wat fijn zeg, al 30 weken.. mag ik alleen nog maar van dromen met mijn 17 weken.. ik ga met 27 weken trouwen en dan tot week 30 op huwelijksreis.. ik ben benieuwd hoe jij je voelt en andere mensen zo rond 27 weken- 30 weken??
Ik voel me super! maar ik moet zeggen dat ik tijdens mijn hele zwangerschap nog geen kwaaltjes heb gehad, dus misschien is het voor andere anders..
Oh, ik volg zaterdag! Vind het zelf ook een hele mijlpaal. Begin nu meer last te krijgen van kwaaltjes. Veel steken in m'n buik die gepaard gaan met harde buiken. Ben 2 weken thuis geweest, maar nu sinds gisteren terug aan't werk. Halve dagen, namiddagen telkens verlof inzetten . Moet dinsdag naar de gyn en ben benieuwd wat zij gaat zeggen. Heb vorige week de doopsuiker al maar afgewerkt en gisteren de enveloppen voor de geboortekaartjes. Want het gaat nu zo snel allemaal! Kijk er ook heel hard naar uit om de kleertjes te wassen. Moet super zijn, die mini-dingen op de wasdraad
Hier ook!!! Gaat snel opeens...over 3 weken met verlof...over 7 weken mag je gewoon thuis bevallen AAAAAAAH
ik vind het idd maar moeilijk voor te stellen dat er strax gewoon een persoontje bij hoort, waar je lekker de hele dag mee mag knuffelen en ik verheug me er ook zo op om die lieve kleertjes eens allemaal lekker te wassen en te strijken
Het is vanaf de 30 weken inderdaad heel erg spannend! Zal dat iedere week zo blijven als je weer een weekje verder bent?! Ik had vanmorgen namelijk zoiets van ohh oh 31 weken . Het begint nu echt spannend te worden allemaal. Nou allemaal veel succes die laatste weken!
hallo dames, beetje late reactie van me,sorry...was aan het schilderen op de kinderkamer,heeeeeeeel belangrijk. maarruh,kei lief zeg,al die reacties. ik voel me verder eigenlijk wel super,heb alleen last van BI,maar als dat er niet zou zijn,mag ik niks te klagen hebben. wel zijn er veel mensen die mijn buik niet bij de 30 weken vinden passen,ze vinden hem klein..... zelf ben ik er heel tevreden over,en er kan nog vanalles gebeuren he,in die laatste 10 weken,oooooh wat klinkt dat kort zeg. volgende week ga ik de kamer verder opbouwen en schoonmaken,en daarna alle kleertjes wassen,kan niet wachten zeg.....
hier ook haha as vrijdag 30 weekies! Gaat idd heel snel! Soms heb ik dan ,niet zo snel gaan,en dan weer ineens , kom maar snel kleintje ! haha... idd ook allemaal spannend allemaal! Wij gaan aas vrijdag lekker naar Centerparcs,voor 1 weekje. laatste keer saampies! haha...das voorlopig ff de laatse vakantie,heb er heel veel zin in! dames ,succes met de laatste loodjes he! liefss