Ja hoor... Ik ben hartstikke gevoelig voor blaasontstekingen en precies vandaag voel ik dat ik er weer last van heb... Ik heb al veel water gedronken en ik ga morgen een zak sinaasappels kopen en persen zodat ik de hele dag sinaasappelsap kan drinken... Maar ik vroeg me af of ik hiervoor morgen ook de huisartsenpost kan bellen of dat ik moet wachten tot maandag? Ik heb wel pijn en ik weet niet of ik met deze last door mag lopen tijdens me zwangerschap?
Je kunt altijd bellen toch en kijken wat ze zeggen. Waarschijnlijk moet je gwn langskomen Sterkte met de nacht doorkomen!
Hm ik vang morgenochtend wel wat ochtend urine op en dan bel ik ze wel met de vraag of ik het langs mag brengen.. Bedankt!
Je moet zeker even bellen. Als je vertelt dat je zwanger bent zal je vast even langs kunnen komen. Zelf ook vaker gehad, blaasontsteking is nu eenmaal gevaarlijk voor je zwangerschap. En gelukkig makkelijk te verhelpen. Beterschap!
Ik had het ook en was naar de huisarts geweest. Daar kreeg ik AB van. Kreeg later wel van de gynaecoloog op mijn lazer, hij had liever gezien dat ik hem had gebeld. Hij wilt graag het overzicht houden, zei die....