Buikgriep??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tamara2703, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames!
    Ik ben momenteel 37+4 zwanger van nummer 2.
    Heb altijd last van obstipatie (spastische darm)
    Nu heb ik sinds een week dat ik echt wel 3x per dag ofzo naar het toilet moet.
    De ene keer is het bijna diarree.. de keer daarna komt er bijna niks en gaat het moeilijk. (sorry niet erg smakelijk)
    Ik krijg er ook echt harde buiken van en vaak ook voorweeen.
    Verder niet misselijk oid.
    Iemand enig idee wat dit is?
    Herken het niet van de 1e..

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmm ze zeggen ook wel dat je darmen zich leegmaken vlak voor een bevalling!

Ik had het ook bij een van mijn meiden....opeens uit het niks heel erg diarree....

Maar ook heerst er heel erg de bui,griep nu...dus wat dat betreft ....

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    het klinkt niet als buikgriep vind ik, maar als een typische spastische darm...
    dat jij hier normaal alleen obstipatie bij hebt wil natuurlijk niet zeggen dat een omslag daarvan niet mogelijk is ;)

bij mij reageren mn darmen elke keer anders...zo kan ik tegenwoordig (sinds een jaar of 2) opeens niet meer tegen uien want dan kan ik gelijk rennen...daarvoor nooit last van gehad.

nu onder invloed van hormonen zit ik ook grotendeels verstopt (standaard he geloof ik bij zwangerschap ;)), maar toch kunnen ze opeens nog wel reageren op bepaald eten.

maar gezien je harde buiken en voorweeen, bespreek het even met je vk zou ik zeggen.
    en geen idee in hoeverre je je lichaam zich leegt voor een bevalling, en dan met name vanaf wanneer ;)

maar voorlopig vind ik t klinken als een spastische darm hoor ;)

4. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik kreeg bij mn 3e zwangerschap vanaf week 37 ook last van mn darmen. had ik bij mn vorige zwangerschappen ook niet.
    dacht daardoor dat t vast voor de 40 weken geboren zou worden...helaas..geboren met 41+4!!
    zegt helaas niks....
    heb ook 5 weken lang elke dag voorweeen gehad!! pffff elke keer dacht ik dat t door ging zetten maar nee hoor!

Deel Deze Pagina