Hey hallo! Nou je zal het vast al raden.. Een nega-test vanmorgen.. Ik snap er nix van.. Heb gewoon een 'normale' cyclus en ben toch al aardig te laat.. Heb dus wel een eisprong als het goed is? Stel dat het nog ff weg blijft en we klussen gewoon, kan het dan wel zo zijn dat ik dan vruchtbaar ben en dat ik dan als nog zwanger kan raken of is kan dat niet? Want ik weet nu echt niet meer hoe het allemaal in zijn werk gaat.. Dacht dat ik het wist... Zou je me misschien kunnen helpen? Liefs & vast bedankt! Ikk..
hoi, je kunt een langere cyclus hebben dan anders. Waarschijnlijk heb je je eisprong al wel gehad. Ik zou gewoon afwachten nu. (vrijen mag altijd hoor!). Waarschijnlijk zul je binnen een week ongesteld worden. Zo niet, dan nog eens testen. Mirjam
Hey Mirjam, Bedankt voor je reactie.. Ik ben nog steeds aan het wachten.. Ik wacht denk ik tot 15 okt. want dan zou ik 'normaal' weer ongesteld moeten worden.. Wat kan je lichaam raar reageren.. En zo niet dan maar hopen op een positieve test! Bedankt! Liefs Ikk