Ook ik heb even een vraag: Ik heb de afgelopen 6 weken continu blaasontsteking...Ik merk dat doordat ik elke keer weer enorme buikpijn krijg.NU heb ik al aan een stuk 4 kuren gehad en ben het aardig zat. Gelukkig zit ik nu in een veilig termijn, maar vraag me af: ik kan zo toch niet door blijven gaan? Heel mijn weerstand gaat zo toch kapot?? Nu staat mn urine bij de HA en ZKH op kweek en de HA had al gezien dat het weer of nog steeds een ontsteking is. Aanstaande woensdag krijg ik de uitslag van t zkh of dat er gevaarlijke bacterien inzitten. Kan ik hiervoor aan de bel trekken, want om nu nog 3 weken door te gaan met kuren kan ik me niet voorstellen dat dat zo goed voor me is. De vk heeft de gyn gebeld en die hoefde me niet te zien omdat ik nu in een veilig termijn zit. maar nu denk ik en nu??? is het dan maar afwachten wanneer de baby dan maar komt? of kan ik wel iets hierin eisen, want ze rommelen maar wat aan. NU heb ik door de vele Ab kuren ook nog eens een infectie beneden.....pfff
Wat heb je zelf al geprobeerd te doen? Ik heb ook snel blaasontsteking in de zwangerschap en had nu een week of 4 klachten Ben vit C bruistabletten gaan slikken en Cranberry Monarda van A vogel. Nu nergens meer last van... wilde geen ab!
Je zou kunnen voorstellen om in deze laatste weken wel antibiotica te slikken maar in een lagere dosis? Kaart het nogmaals aan bij je verloskundige. Aan die infectie down under zou ik zeker wat aan doen want je kunt spruw meegeven aan je baby.
echt voldoende water nemen op een dag! 2 liter zeker op een dag. vitamine c en ik heb van A.vogel druppels voor een sterke blaas. zo dat je niet makkelijk last hebt van een blaas ontsteking. cranberry sap drinken kan ook helpen (verkopen ze bij de Ah) goed uit plassen en alles naar achter afvegen. ik had er bakent elke week last van nu gelukkig 4 maanden nergens last van! Succes hopelijk zit er een goede tip tussen.