ochjee HELP

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jodi, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoi meiden,

    Moet even mijn verhaal kwijt.
    Ik had vorige week het gevoel dat ik zwanger was.
    Moet ik er ook even bij vertellen dat ik nog aan de Pil ben en dat we nog niet bezig zijn. Mijn man heeft net nieuw werk en we hadden besloten hem eerst weer daar in te laten komen. Hij is namelijk zelf nog niet toe aan kinderen. En ik respecteer dat, ik zou nooit stiekem stoppen ofzo.
    Maar ik had dus het gevoel dat ik vreselijk zwanger was. (met alles erop en eraan)
    Heb zelfs op de datum calculator gekeken wat de datum zou kunnen zijn.
    Had ongemerkt op de goede dagen geklust.
    Maarja. vrijdag bedacht ik me dat ik mezelf wel heel erg gek aan het maken was, dat het wel bijwerkingen konden zijn van paracetamol en maagtabletten......

    Maar toen kreeg ik gister een stipje bloed in licht roze slijm. Op de innestelingsdag volgens de calculator.

    Dus heb nu weer de kriebels.

    Aan de ene kant zou ik het natuurlijk fantasitisch vinden maar aan de andere kant niet. Lijkt nu of ik mijn mannetje heb bedrogen......
    Maar dat zou ik echt nooit doen, zijn vetrouwen schaden.
    Ik zou het liefst dus beginnen als we er bijde aan toe zijn....

    Maar wat nu... mijn NOG is pas 30 jan. duurt nog zo lang.


    HELP

    groetjes Jodi
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als je aan de pil bent en alles goed hebt geslikt, geen antibiotica hebt genomen is de kans erg klein. Maar wie weet.

    groetjes
     
  3. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Dat zou ik ook denken.....

    Ik wil gewoon te graag, misschien dat me lichaam daarop in speelt en mij voor het lapje houdt...

    Maarja, wou dus dat het 30 januari was, wist ik hetgewoon zeker.
     
  4. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    de kans om door de pil heen zwanger te worden is klein, mar het is mij ook gebeurd.... en mocht je zwanger zijn, dan heb je toch het vertrouwen van je man niet geschaadt, je bent zwanger geworden door de pil heen, ik neem aan dat hij jou vertrouwd, wanneer je hem dit verteld....

    in iedergeval veel succes, met het wachten tot de 30e...

    gr. sarah
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Daarbij krijg je meestal ook pas symptomen na je innesteling en niet ervoor al.....een paar grote :(: :(:
     
  6. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Bedankt meiden.

    Sta weer met beide benen op de grond.

    Had ik even nodig. :)
     
  7. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai Jodi,

    Je lichaam kan je echt enorm voor de gek houden hoor :( ! Vergis je niet in hoe hevig je lichaam de signalen van zwangerschap kan 'immiteren' terwijl je helemaal niet zwanger hoeft te zijn.

    Afgezien daarvan: jullie hebben samen gevreeen, dus als je zwanger zou zijn, is het net zoveel zijn verantwoordelijkheid als de jouwe, toch?

    Veel succes meid!!

    Liefs,
    Anouk.
     
  8. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Nou succes Jodi.
    Dit wordt een spannende week voor jou.


    Silly
     
  9. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Succes, maar reken nergens op. We weten allemaal op deze site hoe je lichaam je steeds weer voor de gek kan houden, lees maar eens verder op de site..........
     

Deel Deze Pagina