hehe eindelijk is het zover. we moesten er lang op wachten voor ons gevoel maar morgen is het zover.wij mogen voor de 20 weken echo gaan en we hopen dat hij het geslacht kan zien!spannend! onze dochter van 9gaat ook mee en ik ben benieuwd hoe we het geheim voor haar kunnen houden! het is sowieso allemaal spannend omdat ik in juli een miskraam heb gehad en nu best nog onzeker ben over deze zwangerschap elke keer wil ik weer een bevestiging dat het goed zit.ik heb al 2echo's gehad en daar was "niks"behalve het kindje dus,op te zien dus het zal wel goed zitten maar toch.nou morgen horen jullie de uitslag!moet er om 2uur zijn
Heel veel succes en plezier morgen! Ik duim voor mooie plaatjes van een gezond kindje! Groetjes, Wendy
Heel veel plezier vandaag bij de echo! Ik kijk er ook ontzettend naar uit, maar ik moet nog even wachten tot de 26e. Liefs, Duveldraakje
oke oke vanmiddag was de echo en het was zo duidelijk als wat! er bungelde een heel klein friemeldingetje dus het wordt 100%een jongen! even was ik een beetje teleurgesteld want ik wou best graag een meisje maar daar is nu niks aan te doen en als ik om me heen kijk zijn er zat mensen die geen kinderen kunnen krijgen en dan zou ik zeuren over het geslacht terwijl ik dan 3gezonde kinderen heb? ego toch! nee hoor ik ben er reuze blij meee en nu nog 20 weken wachten voordat HIJ eruit komt!
Een jongetje, wat leuk (een meisje trouwens ook hoor, maar het is reuzeleuk dat jullie het nu weten)! Was verder alles in orde? En heb je wat mooie plaatjes meegekregen? Groetjes, Wendy
we hebben zeker mooie plaatjes meegekregen!op 1 zie je duidelijk een piemeltje!ik zal ze binnenkort hier wel plaatsen!