bloedgroep

Discussion in 'Zwangerschap' started by patries1983, Nov 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patries1983

Aug 14, 2011
    31
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik weet dat er ergens een topic over de bloedgroep van de kleine is.
    Kon hem niet vinden vandaar dat ik een nieuwe open.

Ik ben van me zelf o negatief mijn man is o positief en vanmorgen zijn we naar de verloskundige geweest en er kwam uit dat onze wondertje positief is.
    Ik ben morgen 29 weken zwanger en met det 30 weken krijg ik een prik voor de antistoffen.
    nu is mijn baby klein volgens me verloskundige maar kan dit met de antistoffen te maken hebben of niet.

Dit is namelijk me eerste zwangerschap en alles is nieuw en ben heel erg onzeker.

Zijn er vrouwen die dit ook mee maken?
    En die me gerust kunnen stellen.

2. Jalou

Jalou Bekend lid

Feb 5, 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik ben zelf ook o negatief en heb een antistoffenprik gehad. Mijn zoon had een normaal geboorte gewicht.
    Hiernaast weet ik dat het moeilijk schatten is hoe groot je kind is en hoe groot hij of zij geboren wordt. De verwachting bij mijn zoon was de hele zwangerschap dat hij over de 4000 gram zou komen. Uiteindelijk was hij 3500. En zo ken ik nog meer verhalen.
    Dus totdat de verloskundige zich zorgen gaat maken, zou ik dat ook niet doen. Is zonde van je mooie zwangerschap. Probeer er echt van te genieten!!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nee die antistoffen of de rhesusgroep van je kleintje heeft niets met zijn/haar formaat te maken... maar wel met je evt volgende zwangerschap!!!!!

Je lijf zal anti-stoffen gaan aanmaken voor of beter gezegd tegen een nieuw kindje wat ook positief is. Dit kan leiden tot miskramen etc.... dus niet voor je huidige zwangerschap maar ter voorkoming van problemen in de toekomst.

Share This Page