innestelingsbloeding??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fruitvliegje, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    hallo iedereen,

misschien kunnen jullie mij helpen, dacht gisteren dat ik door ging naar de volgende ronde maar na nog geen half maandverbandje bloedverlies is het weer afgelopen, niets meer te bekennen, we een raar gevoel in mijn buik, gevoelige (.)(.) beetje misselijk, rugpijn, moe, geen honger, minder puistjes dan normaal rond mijn NOD en moet heel vaak plassen..

zou dit misschien een innesteling kunnen zijn?
    als ik uitga van mijn langste cyclus zou ik de 17de ongesteld moeten worden dus was dat beetje bloed 5 dagen voor NOD..
    hebben jullie enig idee, ben een beetje onzeker nu.. :(

groetjes

2. ikbenlief

ikbenlief Lid

22 mei 2013
    61
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Als je dus uitgaat van je langste cyclus en dan al over 2 dagen kan testen, dan betekent dat in mijn ogen dat je met een kortere cyclus dus al een test kunt doen. Ik zou er eentje aan wagen.

Ik schrijf het een beetje ingewikkeld op geloof ik dus hoop dat je snapt wat ik bedoel.

3. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    bedankt voor je reactie
    denk dat ik er morgen maar een testje tegen aan moet gooien :)
    spannend hoor!

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    als je nod 17 juli is lijkt het me niet dat je gister een innestellingsbloeding had die is als je die hebt namelijk 5 tot 10 dgn na je eisprong

Tenzij je je eisprong veel later heb gehad zou het kunnen dan is je nod ook later als 17e

Zou voor zekerheid een zw schap testje doen

5. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Klopt ook niet helemaal.. Kan per persoon verschillen! Mijn innestelingsbloeding was 3 dagen na mijn ovulatie..

6. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    sorry heb het verkeerd neergezet, langste cyclus aanhouden moet het de 19de zijn......
    dus was de bloeding 5 dagen voor NOD 11 dpo (heb ik ook iets bloed verloren)

7. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Even een testje doen,dan heb je misschien wat meer zekerheid en een rustiger gevoel?

8. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    Ik ben dus al 2 jaar gestopt met de pil en vorige maand bij gynecoloog geweest en zat met een cyste, nu normaal zou ze geen probleem mogen vormen maar je weet maar nooit natuurlijk.
    Nu bij ik 4 juli bij gynecoloog geweest en ze wist me te vertellen dat mijn eitje klaar zat voor te springen en dag het rond 6 a 7 juli zou kunnen springen.
    Dus normaal zou ik dan 21 juli mijn maandstonden moeten krijgen, maat nu vandaag verlies ik al redelijk veel bloed, zou dit nu al mijn maandstonden kunnen zijn, dat is volgens mij toch wel te vroeg, of zou dit innestelingbloed kunnen zijn maar het is wel helderrood en eigenlijk ook wel veel.
    Is ff om zot van te komen ze.....

Deel Deze Pagina