Zouden het zwangerschapstekens kunnen zijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by LM19, Mar 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LM19

LM19 Actief lid

Feb 1, 2015
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii meiden,
    Aller eerst is mijn ovulatie rond 5 maart geweest en ik moet rond 20 maart ongesteld worden.
    Wat inhoud dat ik nu 7 dpo zit en 7 dagen voor mn NOD.
    Nou ben ik tijdens mijn vruchtbare dagen goed bezig geweest.
    Ik heb sinds de afgelopen 3 dagen last van steken / krampen van mijn rechter onderbuik dat uitstraalt naar mijn buik en mijn onderrug.
    Dit houd al 3 dagen aan.
    Ik voel de krampen / steken erger worden als mijn blaad gevuld is en ik moet dan zo snel mogelijk naar de wc om de pijn niet te verergeren.
    Daarnaast heb ik gisteren ( 6 dpo ) in de avond moeten overgeven nadat ik net een half uur gegeten had.
    Had verder niks verkeerds gegeten ofzo en ik was ook niet ziek.
    Daarnaast heb ik die avond rillingen gehad en ik had het alsmaar koud.

Iemand een idee of zit symptomen zijn??

Alvast bedankt,

2. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Het zou mischien wel kunnen,

Ik heb vermoederlijk mijn ovulatie op 23 februari gehad (niet zeker omdat ik net van implanon af ben en je dus je cyclus niet weet..) en had sinds vorige week (3 dagen voor m'n vermoedelijke nod) dezelfde klachten behalve het spuwen dan.. deze klachten zijn verminderd maar komen met momenten wel nog steeds terug
    Heb ook hoofdpijn hierbij gehad (ook weer weg getrokken) en met momenten pijnlijke/stekend gevoel in de borst. En ondertussen al een week pijnlijke tepels en last van erg veel witte vloed (het loopt er zeg maar uit haha) de pijn in de borst/tepels & witte vloed is gebleven maar de rest allemaal verminderd..

Beste wat je kan doen is een testje erop gooien.
    Heb hetzelfde gedaan (sinds vorige week al 3 keer getest) maar het was negatief.. overmorgen nog eens proberen (dan ben ik 7 dagen "overtijd")

Hoop dat je zo snel mogelijk een positieve test in handen hebt :)

3. LM19

LM19 Actief lid

Feb 1, 2015
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, het is zo bijzonder dat het bij iedereen verschillend is, want ik heb totaal geen last van mijn borsten of tepels.. Ze jeuken af en toe behoorlijk.. Maar dat is het dan ook wel haha

Ben benieuwd joh!

4. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Inderdaad is wel wat bijzonders ;)

En ja ik heb dit soms nog wel eens (omdat ik tepelpiercings heb) maar nooit zo erg, kan er echt niets aan verdragen behalve een bh :p

Maarja, afwachten en hopen op iets positief hé!

Houdt je me op de hoogte wanneer je wat meer weet? :)

5. LM19

LM19 Actief lid

Feb 1, 2015
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa natuurlijk haha, ik ga morgen ochtend er een testje op wagen haha..

6. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Het kan.. Maar helaas weet ik ook uit ervaring dat je lichaam je goed voor de gek jan houden..

7. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

Nov 8, 2014
    726
    75
    28
    Hoi LM. Ik herken het zeker van m'n vorige keer zwanger. Dat begon op 6 dpo.
    Ik had m'n ovulatie ook 5 maart ;)
    Denk dat morgen testen nog wel vroeg is hoor. Ik wacht tot maandag en ga dan een early test doen.
    Ik voel wel dingen in m'n lijf maar is nog te vaag. Merk wel met plassen dat het anders is. Kan normaal een waterval zijn, maar het is sinds gister dat het er heel rustig uitkomt... En dat had ik de vorige keer ook...
    Ff afwachten ;)

8. LM19

LM19 Actief lid

Feb 1, 2015
    105
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha jaa dat was de vorige rond zo..was er helemaal van overtuigd,maar er was helaas niets.

Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan, maar daar kwam natuurlijk nog niets uit haha was alleen even nieuwschierig.. Denk maandag opnieuw proberen want dan zit ik op 4dagen voor mn NOD.
    En anders nog wat later..

9. LM19

LM19 Actief lid

Feb 1, 2015
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was dat je eerste zwangerschap de vorige? Want dit zal mn eerste zwangerschap zijn namelijk..

Wat toevallig jaa haha bij mij is het plassen ook altijd een waterval en nu ineens rustig.. Daarnaast heb ik nu ook gemerkt dat ik stemmingswisselingen heb.

10. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

Nov 8, 2014
    726
    75
    28
    Ja de vorige was m'n eerste ervaring met zwanger zijn. Helaas mocht ik er niet lang van genieten... :(
    Het klinkt allemaal erg bekend, ook die stemmingswisselingen haha. Ik was de vorige keer echt 1 dag onuitstaanbaar en toen ik het zelf doorkreeg werd ik heel erg verdrietig...

Zat net beneden op de bank en toen voelde ik opeens hele lichte krampjes links onderin m'n buik... Vorige keer was het rechts dus dat zou ook allemaal kunnen kloppen... Ik zei nog tegen vriendlief, maandag kunnen we een early test doen. Zegt ie, doe dat nou niet en wacht rustig af.
    Rustig afwachten?!? Dat is lekker makkelijk gezegd! Pffff

11. LM19

LM19 Actief lid

Feb 1, 2015
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n vriend heb ik nou ook hahaha hij wil helemaal niets van alles horen hij wordt er echt helemaal gek van als ik erover begin hahah

Oeeeh ben benieuwd joh!

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Overgeven en koude rillingen klinkt mij eerder als een beginnend griepje.

Misselijkheid door zwangerschap begint meestal niet al 7 dagen voor nod.. maar hoop voor je dat het raak is.

13. LM19

LM19 Actief lid

Feb 1, 2015
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou kunnen hoor, maar heb verder geen verschijnselen voor griep.

14. LM19

LM19 Actief lid

Feb 1, 2015
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    En intussen erg last van mijn onderrug aan de rechterkant pff.. Lijkt alsof het helemaal vast zit..

15. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Hoi, ik zit een beetje met hetzelfde. Zit nu op 6dpo en sinds eergisteren onwijs moe, hoofdpijn en krampjes.

Maar we zullen het volgende week wel zien! :p

16. LM19

LM19 Actief lid

Feb 1, 2015
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zit ook met spanning te wachten hoor hahah

Duimenn allemaal!

17. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

Nov 8, 2014
    726
    75
    28
    Welkom in het schuitje mardaisy. Ik hoop het voor je :)

18. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Duim ook voor jou LM19 & sterretje! :)

19. LM19

LM19 Actief lid

Feb 1, 2015
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjeee haha

20. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

Nov 8, 2014
    726
    75
    28
    Zo, net al even bij de Kruidvat geweest voor een early en een 2v5 test. Nu wachten tot maandag...

Wat ontzettend heftig wat je hebt meegemaakt mardaisy... :(

Share This Page