14 juli bevallen met 16wk 1 augustus baarmoeder leeg en follikels te zien Tussentijds geklust en laatste was 9 augustus 22-26 augustus ongi zoals altijd eerst heftig dan afname en eindigt 5e dag bruin bij afwegen. Geen pijn gehad niets. 29 augustus van niets heftige helder bloedverlies. Mandverband vol. Kwam gewoon uitstromen:/ Wat kan het zijn? Iemand zoiets gehad? Heb pas woensdag ingeplande afspraak bij gynaecoloog
He wat naar van je vlinder mannetje... erg verdrietig! Ik heb er geen ervaring mee, met het plotselinge bloedverlies zonder aanleiding. Misschien even goed in de gaten houden en mocht het erger worden toch even eerder bellen? Hopelijk hier iemand op het forum die hier meer ervaring mee heeft.
Ik ben in mei bevallen met 15 weken en ik had ook de eerste menstruatie daarna een hele rare. Anders dam normaal, maar volgens mijn gyn kon dit geen kwaad, was er van te voren ookal voor gewaarschuwd. Alles is aan het herstellen vanbinnen. Mij is toen verteld dat het 6 weken mocht aanhouden af en aan of aan 1 gesloten bloedverlies als ik maar niet duizelig zou worden of koorts zou krijgen... Succes!!!
Mij zeiden zei dat bloedverlies kan wel 6 weken aanhouden maar niet dat het eerste ongi beïnvloed. Ik had vloei 2 weken daarna niets en week geleden was het duidelijk geen bloedverlies maar gewoon ongesteldheid. Gister dus ineens kwam bloed veel uit en toen er iets soort uitkwam toen was bloeden ook gelijk gestopt enkel bij afvegen dus iets rozig. Qua gevoel denk ik dat het gewoon vruchtzakje was of iets dergelijks dat kan zijn dat eicel wel was bevrucht maar kwam niets verder uit waardoor ik dus ongi kreeg en gelijk erna kwam dat eicel ook uit. Ik ga het woensdag bespreken met gyn. Maak mij verder geen zorgen nu.
Mijn eerste bloeding na mijn miskraam heeft ook 2,5 week geduurd met tussendoor een dag of 1,5 dag niks.. Ik dnek niet dat je er zorgen om hoeft te maken.. Sterkte!