Kan ik zwanger zijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kaala, Jun 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    De kans is heel klein maar toch wil ik even verhaal doen.

Partner en ik hebben in de "gevaarlijke" dag (25 mei) geen seks gehad, de dagen erna (26 en 27 mei) wel, maar met condoom en zelfs toen kwam die niet in me (hij haalde uit toen hij kwam voor alle alle zekerheid, dus ondanks met condoom alsnog eruit) en heel goed nagekeken op kleine gaatjes (bij alle keren niet) Toen nog een paar keer die dagen gevreeen.

Nu moest ik 3 dagen geleden ongesteld worden maar ben het nog niet, ok niet zo heel gek, paar daagjes overtijd. Maar, ik heb wel wat bruin bloedverlies en heb krampen in de "baarmoeder" zeg maar.

Kan het dan toch dat ik zwanger ben? Ik weet het wel hoor, je weet het pas als je een test gedaan hebt maar die was de laatste keer in februari ook driemaal negatief en kijk m'n onderschrift :(

2. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    De gevaarlijke dag hahahah daar moest ik heel hard om lachen - sorry.

Je hebt niet maar 1 'gevaarlijke' dag hé, inprincipe heb je 1 gevaarlijke week waarin je zwanger kan worden. Dus niet alleen de dag van je eisprong, maar ook die daarvoor en 1 dag +- erna.

Je moet toch even een testje doen om het zeker te weten, met condoom die je gecontroleerd hebt lijkt het me sterk ..

Succes !

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gevaarlijk, ben wel blij dat je me snapt :p Maar ja, dat van die week weet ik maar met DE dag bedoelde ik de dag waar ik het meest vruchtbaar bent.

Met condoom is het sterk maar de vorige zwangerschap is door de MAP heengegaan (wel geindigd met een MK maar alsnog..)

Morgen testje halen als ik vanavond niet ongesteld word :) En als die test negatief is maar ik word nog niet ongesteld dan weet ik ook meteen om welke dokter ik moet vragen

4. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helaas toch niet.

5. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Je bent ongi geworden?
    Maar je zegt helaas, jullie willen wel graag kinderen?
    Domme vraag misschien, maar waarom gebruiken jullie dan condooms?

Share This Page