Curretage gehad op 28 januari

Discussion in 'Miskraam' started by cilla83, Feb 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cilla83

cilla83 Actief lid

Nov 26, 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb even jullie ervaring en advies nodig...
    21 januari kregen we een echo, ik zou toen 10 weken zwanger zijn. Helaas was het vruchtje gestopt met ongeveer 6 weken.. 28 januari een curretage gehad met weinig tot geen bloedverlies. In het weekend een bloeding en heftige krampen, Op maandag weer bij de gyn geweest en er zat nog een rest je, maar er was ook een rijp eitje te zien... Na die tijd een keer een positieve ovulatie test gehad, vorige week woensdag eenmalig bloedverlies verder niks meer. Nu een test gedaan omdat ik benieuwd was of HCG al uit mijn lichaam was. Die test is nog steeds positief (geen knaltest) Kan dat nog steeds HCG zijn van mijn helaas misgelopen zwangerschap?

Ik hoor graag van jullie, wanneer hadden jullie weer OMO witte test??

Groetjes!

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Heb bij mijn 1ste mk te horen gekregen van de dienstdoende gyn dat hcg wel tot 6 weken in je bloed kan blijven maar weet niet of dat met urine hetzelfde is.
    Wil je iig erg veel sterkte wensen!

3. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Na mijn currettage zat mijn HCG na 6 weken pas onder de 10..

Sterkte!

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Na mijn eerste miskraam testte ik pas negatief na vier weken
    Vandaag ook nog steeds positief (nu 2,5 week na tweede miskraam). Ovulatietesten zijn nu ook niet betrouwbaar, want die reageren op hcg.

5. RoosE

RoosE Lid

Jan 7, 2016
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben eind nov gecuretteerd en heb nog steeds HCG in mn bloed. Ik ben gek genoeg wel ongesteld geworden 2 weken geleden. Begrijp er niets van, want afgelopen woensdag bleek ik dus nog steeds HCG te hebben. Ik weet niet precies hoeveel (vorige maand was 18 en de arts zei dat t wel gezakt was).

6. caat

caat Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    1,195
    1
    36
    Mijn hcg was ook niet helemaal weg, maar zie onderschrift.... was met 2 week weer (onbedoeld) zwanger!

7. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier was naar 4 weken ook nog steeds HCG aanwezig. Ik heb gewoon rustig me volgende menstruatie afgewacht. Toen een bloedtest gehad en was hcg weer heel netjes onder de 3.

Share This Page