Hoi allemaal Ik ben intussen 2 maandjes gestopt met de pil om zwanger te worden. We wouden rustig aan doen maar toch hoop ik dat het snel kan gaan Mijn geschatte ovulatie was 17 februari (met ovulatietest positief getest). Vandaag (3 dagen voor geplande menstruatie) heb ik een helderrode veeg bloed opgemerkt op m'n toiletpapiertje. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Het voelt alleszins voorlopig niet zoals mijn menstruatie aan. Vanaf wanneer kan ik dan beginnen testen als mijn menstruatie er niet zou doorkomen en als het bij een klein beetje bloed blijft? Op vrijdag (geplande menstruatie)? Dank je!
Aks het een innesteling is (wat wel wat laat is voor 11 dpo maar niet onmogelijk), dan zou je dat overmorgen op een test terug moeten zien
Inderdaad vrij laat maar las ook wel dat het mogelijk is. Ik denk dus eerder ook wel menstruatie momenteel maar we wachten af so be it! ☺️
Heb jij alweer getest @stellades ? Ik had namelijk precies hetzelfde. Ben wel met een iui /donor traject bezig, dus houd heel goed mijn ovulatie bij. Mijn nod zou ook vrijdag zijn, en dus ook dinsdag had ik een soort van menstruatie maar dan toch wat anders. Innesteling op 11dpo is misschien niet heel vroeg, maar ook niet te laat kan zelfs nog op 12dpo.
Ik ga hier stiekem mee lezen Zit namelijk met het zelfde te puzzelen maar dan de 19e(denk ik... Blijk er niet zo goed in te zijn als jullie). Had na miskraam heftigere menstruatie verwacht maar dat is minder dan normaal gesproken dus heb een beetje twijfels. Erg nieuwsgierig of je al een test hebt gedaan @stellades
Ik lees ook mee, hier nu hetzelfde, maar dan op 12 dpo met veegje bruin bloed. Heb je al een test gedaan ondertussen?
Ik heb na 1 dag normaal en 2 dagen een paar druppeltjes een test gedaan en die was negatief. @Mimixx spannend hopelijk straks een positieve test in handen
Het was uiteindelijk negatief! Nu heb ik op 9-10 dpo weer een bruine veeg dus ben benieuwd maar ik hoop er niet op ☺️
Het lijkt me wat laat voor een innestelingsbloeding, maar vast niet onmogelijk. Hier begint de menstruatie meestal op 10/11 dpo met roze-/bruinverlies wat geleidelijk over gaat in helder rood bloed. Hoop natuurlijk dat dat bij jou niet het geval is!