bloeding 6 dagen na iui?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door BrownEyedMommy, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrownEyedMommy

BrownEyedMommy Actief lid

2 feb 2010
    105
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Ik heb mijn 5e IUI achter de rug, vorige week dinsdag heb ik de inseminatie gehad. Gisteravond had ik een bloeding, echt heel weinig dus ik dacht misschien een goed teken (innestelingsbloeding). Maar nu heeft het doorgezet en het lijkt steeds meer op een menstruatie.
    Ik snap er niks meer van, het is 6 dagen na de inseminatie dat kan toch helemaal niet?? Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?

Groetjes, BEM

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb het bij mijn IUI's niet meegemaakt.
    Nu zei een van mijn 100 gyns dat het wel te verwachten was dat ik vroeger ongi zou worden als het niet bevrucht zou zijn.
    Maar mijn cyclus is altijd hetzelfde gebleven dus ik weet eigenlijk hoeveel waarheid daarin zit.
    Maar 6 dagen is wel heel vroeg ja, misschien morgen even aan de bel trekken?

3. BrownEyedMommy

BrownEyedMommy Actief lid

2 feb 2010
    105
    0
    0
    Noord Brabant
    Oke dus dat zou dus betekenen dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden en ik dus daarom veel eerder ongesteld ben?
    Maar dan snap ik nog niet waarom ik normaal altijd tussen de 12 en 15 dagen na iui ongesteld word?

Ik ga sowieso even bellen morgen..

4. Steph88

Steph88 Niet meer actief

Ik heb het helaas ook meegemaakt !! Deze iui ronde.. na 7 dagen ben ik ongesteld geworden.. begon met een klein beetje en daarna zette het door. Ik heb meteen het ziekenhuis gebeld moest toch voor de zekerheid een zwangerschapstest doen, ookal was dit veelste vroeg ! en wanneer het goed doorzette weer beginnen met hormonen.

Als je progesteron waardes goed zijn, kan dit weleens een keer gebeuren vertelde 3 gyn's in het ziekenhuis. Helaas !! Daar is geen reden voor, werd mij verteld.

Deel Deze Pagina