Weet dat hier al eens een topic over geweest is, maar kan hem niet meer vinden. Waar ik benieuwd naar ben, voelde jij je anders in de maand dat je zwanger bleek te zijn?
Nee totaal niet. Elke maand dacht ik wel symthomen te hebben en elke x niks. De maand dat ik zwanger was dacht ik op een zaterdag he het duurt wel heel lang deze cyclus. Toen s middags een testje gedaan en verwonderd toen er een tweede streepje kwam!
Nee, ik voelde me lichamelijk totaal niet anders. Maar ik had wel tussen mn oren het gevoel dat het wel eens raak kon zijn...
Eerste zwangerschap totaal niet. Had juist gevoel ongesteld te moeten worden... Deze zwangerschap merkte ik wel subtiele veranderingen, zoals aan mijn huid en haar en tepels. Ook af en toe een ijzersmaak in mijn mond. Had toen een week voor NOD al wel gevoel dat het raak was.
Ik temperatuurde en zag rond 5 dpo ineens mijn temperatuur stijgen met 0,2 graden (na eisprong!) en had ergens gelezen over een 3-fase patroon dat je dan wel eens zwanger kon zijn.. Maar goed las ook zat verhalen van meiden die dat hadden en niet zwanger waren. Dus dacht nouja zal wel.. Toch bleef ik hoop houden tot ik 9dpo licht bloed verlies had.. Dus ging ervan uit dat ik ongesteld werd. Vriend lief toch even testen laten halen want had geen zin in onzekerheid van gaat het wel komen of niet? (Mijn spotting duurde altijd heel lang dus dan hoopte ik maar dat het over ging) de volgende ochtend getest en ja hoor er kwam een licht streepje!!! Kon het niet geloven want dacht dus ongesteld te worden en voelde me niet anders dan normaal.. Elke maand ben ik gaan zoeken naar symptomen en dan dacht ik van ja ja ik merk iets en dan werd ik gewoon ongesteld. En nu ik dus zwanger was geen klachten dan anders haha! Achteraf bedacht ik me wel dat mijn borsten anders zeer deden, normaal had altijd wel pijnlijke borsten na mijn eisprong maar deze keer voelde ze anders maar goed zocht er niets in.. En was (en ben nog steeds) heel erg moe. Maar goed moeheid hoeft niet altijd te beteken dat je zwanger bent.
Ik voelde me niet anders.. Ik had een week lang last van menstruatie krampen, maar een menstruatie bleef uit! Getest om de druk van ketel te halen, en die bleek positief . Het was voor mij echter nog wel de vraag of de test op of af zou lopen omdat ik 5 dagen te vroeg getest had en ik hormonen spuit, maar ze liepen op!! Misschien ook nog handig om er bij te melden! Op woensdag had ik een terugplaatsing van een verse embryo, op zondagochtend een bloeding (oud bloed, na 3 wc bezoekjes weg, ik dacht dat het misschien nog kwam door de punctie), en 6 dagen later dus een positieve test! Achteraf is het dus een innestelingbloeding geweest 😊
Ik voelde helemaal niks. Ik dacht ongesteld te worden omdat ik al een week voor NOD menstruatiekrampen had. Achteraf gezien begint dit bij mij pas wanneer mijn menstruatie doorkomt. Dus dit was wel een signaal. Ook had ik inderdaad een raar honger gevoel en super koude voeten (nog steeds). Maar daar had ik niet overna gedacht tot ik positief teste.
Een week voor ik ongesteld moest worden had ik hele onrustige benen. Op internet vond ik dat dat kon komen door zwangerschap. De week daarna voelde ik natuurlijk van alles omdat ik erop lette. Of die benen er inderdaad mee te maken hadden weet ik niet, maar ik bleek uiteindelijk wel zwanger.
Ja ik voelde me wel anders, echt gewoon een gevoel, had geen symptomen. Bij de eerste was de kans dat ik die ronde zwanger zou raken heel klein, maar toch voelde ik me een dag voordat ik ongesteld moest worden anders. Bij de tweede voelde ik me al anders een week voordat ik ongesteld moest worden, voelde het ook sterker dan bij de eerste.
Ik voelde me totaal niet anders. Had buikkramp wat voelde alsof ik ongesteld zou gaan worden maar dat kwam uit eindelijk niet.
Neen, niks waardoor ik het zeker was. Had soms veel meer symptomen de maanden dat ik niet zwanger was...
Ik voelde mij mezelf niet en ik kan het niet uitleggen. Gewoon anders. Helemaal geen symptomen behalve dat ongestelde gevoel steeds
Bij ons was het in de tweede ronde al raak, dus heb niet echt een vergelijk met andere maanden. De eerste ronde voelde ik zoveel in mn lichaam, maar net gestopt met anticonceptie en ik wilde niet geloven dat het meteen al raak was. Dat was het dus ook niet. Bij de tweede ronde had ik een super goed gevoel, voor dat ik uberhaupt al een eisprong had gehad Dat gevoel bleef, maar was wel bang dat het hoop was en ik teleurgesteld ging worden. Een aantal dagen na mijn eisprong begon ik al van alles te voelen en raakte ik er met de dag meer van overtuigd dat het raak was. En inderdaad, 9/10 dpo duidelijk positief getest.
Nee ik voelde me niet anders. Maar mijn man wist het al toen ik nog maar 2 dagen overr tijd was. Ik was volgens hem stront chagrijnig en niet te genieten. Bij beide zwangerschappen had hij gelijk
Ik voelde de eerste maand direct al mijn baarmoeder. Deze voelde 'zwaar', alsof 'ie heel laag hing. Ik voelde het ook heel erg met fietsen. Kan mij zo voorstellen dat als je de uitgerekende datum nadert je ook dat gevoel kunt hebben (zeiden een vriendin en schoonzus met ervaring). En verder af en toe menstruatie krampen weken voor nod. Dat heb ik nooit. Dus ik wist het eigenlijk al en de test bevestigde dit later.
Ik voelde me echt wel anders. Twee weken voor mijn NOD begon het met dromen, zo levendig had ik ze al lang niet meer gehad. Iedere nacht weer en ik kon ze iedere ochtend compleet na vertellen. Een week voor mijn NOD was ik opeens super misselijk en verloor ik heel veel witte afscheiding. En op de dag van mijn NOD was ik vreselijk moe (nu nog steeds) en had ik wat krampen.
Ik voelde me wel anders, maar ik had me al zo vaak 'anders' gevoeld. Dus ik hield het erop dat ik mezelf weer voor de gek zat te houden. (Ook een beetje uit zelfbescherming voor weer een teleurstelling denk ik.) Ik droomde ontzettend veel en raar, en kon ze ook iedere ochtend na vertellen Veel witte afscheiding Last van m'n onderrug En op NOD menstruatiegevoel M'n man zei 5 dagen voor dat ik ongesteld moest worden ineens: je kan best eens zwanger zijn, je bent zo anders.. En dat had hij in al die maanden echt nog nooit gezegd, dus toen kreeg ik ook een beetje hoop, en hij had gelijk
Ik heb een cryo terugplaatsing gehad (dag 5) en vanaf de dag erna had ik zere borsten en gespannen. Die bleven maar, normaal heb ik dit 3 dagen voor menstruatie pas dus dat vond ik wel gek. Verder levendige dromen en meer slaapjes op een dag. Maar niet zo overduidelijk allemaal om zeker te zijn en uit zelfbescherming niet teveel gedacht. Toen kreeg ik 3dagen voor vermoedelijke NOD de hele dag door menstruatiekrampen en werd het "broekloeren". Maar als ik ongesteld moest worden had ik het alleen een half uur voor de menstruatie..niet 3 dagen lang....dus dat was wel gek , uiteindelijk heb ik ook pas op dag 15 na eisprong getest. Knalpositief ,2-3 weken zwanger gaf de CB aan! (al had ik pas 12 dagen ervoor de terugplaatsing gehad) dus heel erg blij!