Zwanger worden handboek

Discussion in 'Zwanger worden' started by Omelet, Jan 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Kwam het hier tegen online. Heeft iemand het? Ben wel benieuwd wat voor waarzinnige tips & trucs erin staan maar ben bang dat het allemaal standaard info is vandaar. Dus.. wie o wie?

Enne.. anders kunnen we misschien samen onze kennis bij elkaar leggen om de onderstaande vragen te beantwoorden:
    Dit is een fractie van wat je straks gaat leren:

Hoe je precies kunt bepalen wanneer je ovuleert zodat je dat magische vruchtbare moment nooit meer mist;
    Hoe je snel veranderingen kunt aanbrengen in je leven om je vruchtbaarheid te vergroten;
    Hoe je traditionele chinese geneeswijzen kunt gebruiken om je lichaam klaar te maken voor conceptie;
    Hoe je die voedingsmiddelen gebruikt die je vruchtbaarheid doen toenemen;
    Hoe je kansen op zwangerschap verdubbelt met een bepaalde techniek (deze simpele techniek wordt door 99% van de vrouwen over het hoofd gezien);
    3 dingen om spermaproductie te vergroten;
    9 bewezen succesvolle zwangerschaps strategieën die je onmiddelijk kunt toepassen;
    Welke vitaminen de kwaliteit verhoogt van je cervical mucus (spermacellen kunnen hierdoor beter bij de eicel komen);
    Welke onverwacht kledingstuk noodzakelijk is voor je man om zijn vruchtbaarheid te vergroten;
    Hoe je een 'relax' techniek kunt toepassen die de kans op conceptie sterk verhoogt;
    Hoe een bepaalde drank je vruchtbaarheid verlaagt met 50% (bijna niemand weet dit)
    Welke gewoonte je kans op zwangerschap drastisch verlaagt (het is niet wat je denkt);
    Hoe je de grootste fout kunt voorkomen m.b.t. je slaappatroon;
    Wat je kansen zijn op conceptie wanneer je onregelmatig ongesteld bent en wat je hier tegen kunt doen;
    Verrassend nieuw inzicht hoe een miskraam effect heeft op zwanger worden;
    Hoe een te hoog of te laag BMI je kans op zwangerschap verstoort en hoe dit om te keren;

2. Eclipse

Eclipse Bekend lid

Dec 24, 2009
    544
    0
    0
    Ik heb het boek wel hier in huis liggen. Ik vond het wel handig omdat er veel tips instaan, hoe je je cyclus kunt berekenen, waar je rekening mee moet houden, hoe alles in het lichaam in elkaar steekt etc. Staan ook mooie foto's in hoe het er in je lichaam aan toe gaat tijdens het zwanger worden. Ik vind het geen miskoop iig ;).

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    hier ben ik ook erg benieuwd naar, ben benieuwd, ik wacht nog even tot de duivels komen en of ze komen, als ze wel komen ga ik het wel aanschaffen denk ik ;) ze zetten dat er ook achter om je nieuwsgierig te maken, maar het lijkt me een leuk en leerzaam boek!

4. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Misschien kan Eclipse ons helpen :D (ook nieuwsgierig!)

5. lautjep

lautjep Niet meer actief

eclips heb jij hem ook van internet gekocht?
    Ik wil hem wel hebben maar 18 euro is best veel.
    als er meer mensen zijn die hem willen hebben dan kan 1 van ons hem kopen en doormailen, kosten delen??

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik ben er ook nieuwschierig naar! Maar vind 18 euro best duur, en weet niet of dit een betrouwbare site is? Zal er nog eens over denken..

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Ik ben ook wel benieuwd.. zijn het open deuren, of echt hele handige, nuttige tips?

8. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb vandaag al twee keer op het punt gestaan om hem te kopen. maar wat zal erin staan.

9. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Het is sowieso een download... Dus geen echt boek..
    Ik wacht nog even af, als de duivels doorkomen koop ik het anders niet.

Hoe je precies kunt bepalen wanneer je ovuleert zodat je dat magische vruchtbare moment nooit meer mist;

(Volgens mij weet iedereen dit zo een beetje wel)

Hoe je snel veranderingen kunt aanbrengen in je leven om je vruchtbaarheid te vergroten;
    Hoe je traditionele chinese geneeswijzen kunt gebruiken om je lichaam klaar te maken voor conceptie;
    Hoe je kansen op zwangerschap verdubbelt met een bepaalde techniek (deze simpele techniek wordt door 99% van de vrouwen over het hoofd gezien);
    9 bewezen succesvolle zwangerschaps strategieën die je onmiddelijk kunt toepassen;
    Welke vitaminen de kwaliteit verhoogt van je cervical mucus (spermacellen kunnen hierdoor beter bij de eicel komen);

Welke onverwacht kledingstuk noodzakelijk is voor je man om zijn vruchtbaarheid te vergroten;

(Een boxershort, en dan zo'n luchtige (gehoord van onze vk))

Hoe je een 'relax' techniek kunt toepassen die de kans op conceptie sterk verhoogt;

Hoe een bepaalde drank je vruchtbaarheid verlaagt met 50% (bijna niemand weet dit)

(cola & koffie (caffeïne)

Welke gewoonte je kans op zwangerschap drastisch verlaagt (het is niet wat je denkt);

(roken en alcohol)

Wat je kansen zijn op conceptie wanneer je onregelmatig ongesteld bent en wat je hier tegen kunt doen;

Hoe een te hoog of te laag BMI je kans op zwangerschap verstoort en hoe dit om te keren;

'---'

Dit verlaagt het spermagehalte (of hoe je het ook wilt noemen)
    - Koorts
    - Alcohol
    - Vitamine C tekort
    - Warmte

10. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Temperaturen, ovulatietesten

Gezond eten (evt vitamines slikken)
    Niet roken, niet drinken
    Gezond BMI

Wslk tegen stress en spanning? Acupunctuur en chinese kruiden (welke?).

Dit verlaagt het spermagehalte (of hoe je het ook wilt noemen)
    - Koorts
    - Alcohol
    - Vitamine C tekort
    - Warmte

Een boxershort, en dan zo'n luchtige (gehoord van onze vk)

cola & koffie (caffeïne)
    bitterlemon en tonic zijn ook niet goed

roken en alcohol

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik las ergens dat het ook goed is als een man s' nachts zonder ondergoed slaapt

12. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ja of een luchtige boxershort.

In ieder geval geen slip of strakke boxer ;)
    Dus morgen allemaal naar de winkel, ruime boxershort kopen hihi..

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha dat wil die van mij echt niet, die wil alleen maar van die stakke boxershorts want anders zit dat volgens hem niet lekker ;)

14. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Haha mijn man wilt juist alleen maar losse boxershorts, tegenwoordig alleen maar strak!

dus ben genoodzaakt de dure versies van Calvin Klein te kopen.. pff.

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm duur geintje ;)

Ach ja, mannen.. ;)

16. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb het net gedownlod het is niet een echt boek maar 59 blz met ervaringen erop. ik heb hem op mijn computer staan. een db en ik mail je het een en ander

17. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb het net gedownlod het is niet een echt boek maar 59 blz met ervaringen erop. ik heb hem op mijn computer staan. een pb en ik mail je het een en ander

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@lautje, en staan er ook echt informatieve dingen in, of zijn het alleen maar dingen die je al wist?

19. lautjep

lautjep Niet meer actief

stuur mij een pb en ik mail het je

20. Eclipse

Eclipse Bekend lid

Dec 24, 2009
    544
    0
    0
    Ik heb hem via Marktplaats gekocht voor 10 euro. Er staat wel wat meer in dan die dingen wat je op de site ervan vindt hoor ;). Op bol.com kun je ook vinden wat er allemaal instaat.

@ Lulu: Wat wil je weten? Dan kan ik wel kijken of het erin staat morgen?

Share This Page