Innesteling bloeding??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Milan2009, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milan2009

Milan2009 Actief lid

Nov 3, 2011
    495
    0
    0
    Hallo dames..

Ik heb een vraag.. Ik heb vorig week vrijdag en zaterdag een positieve ovulatie test in handen gehad.. Nu zit ik 7 dagen na eisprong met wat bloedverlies en kleine krampjes af en toe. Nu vraag ik me toch af of dit een innesteling is of gewoon een te met nadruk op TE vroege ongi (16 dagen) :-o of testen iemand na 7 dagen dat ze zwanger was..

Misschien iemand met ervaring?

2. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Het kan natuurlijk van alles zijn en ik wil je niet blij maken, maar ik heb twee keer een week na ei innestelingsbloed gehad... De eerste keer duurde het twee dagen en was het rood( geen grote hoeveelheid) en dit keer was het ong. 10 dagen bruine afscheiding.... Ik kon wel op 10 dpo al positief testen dus ik denk dat het innestelen wel eerder is begonnen... Volgens mij i dat ook niet binnen een paar uur gepiept :)

3. Milan2009

Milan2009 Actief lid

Nov 3, 2011
    495
    0
    0
    Dank je wel voor je bericht..

Ja heb nog steeds bloedverlies wel niet verl inlegkruis is goed.. En ook wat buikkrampjes.. Bij mij twee zwangerschappen heb ik hier nooit last van gehad of ik weet het gewoon niet meer..
    Heb ook best een vroege ovulatie gehad op dag 10 van me cyclus en nu dus bloedverlies met wat krampen ook af en toe wat bruins met slijm..

Nou ben echt benieuwd..

4. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Spannend!!! Ik hoop het voor je!!

Share This Page