baarmoedermond open

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ikie, 26 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikie

Ikie Actief lid

4 jun 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Ik ben nu iets van 6 weken zwanger en vandaag merkte ik dat mijn baarmoedermond open staat! Is dit daadwerkelijk een voorteken van een miskraam? Heeft iemand hier ervaring mee?

2. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

neen hoor, ik heb dit ook reeds enkele keren gehad tijdens mijn zwangerschap, hij voelt open aan, of zachter aan, of zit minder laag. Maar alles gaat voorlopig goed. Het beste is om gewoon niet meer te voelen, je maakt je zorgen om niets.

3. Ikie

Ikie Actief lid

4 jun 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Dank je wel voor je reactie! Hij zit inderdaad heel hoog en voelt erg zacht aan.

4. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ik dacht ook dat hij open was. Dit was met 19 weken en ik was helemaal in paniek. De vk is zelfs langs gekomen en gevoeld, maar zij vond dat hij niet open stond. Met andere woorden, als leek weet je niet wat open of dicht is. Mijn advies, kom er niet aan ivm infecties en als je zekerheid wilt, bel je vk. Succes!

5. Ikie

Ikie Actief lid

4 jun 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Wat dat betreft ben ik er niet echt een leek in. Heb maanden lang mijn cyclus in de gaten gehouden en daarma ook de stand van mn baarmoedermond. Maar ik hoopaar dat alles goed.

6. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Oh, ik heb ook vaak gevoeld (meer dan 2 jaar geprobeerd om zwanger te worden), maar toch weet je het niet zeker. Je kan ook tijden een echo controleren of je bmm dicht is.

Deel Deze Pagina