net weer een pretecho gehad en nog steeds een jongetje! met 13 weken kon ze het ook al zien en is nu weer bevestigd. ik vind het zo leuk! hij was zo druk aan het schoppen en stak zn duim omhoog zovan: het is hier heerlijk hoor mama en papa! haha dit wou ik even delen met jullie
Ik mag met 6 weken ivm IVF en daarna met 9 weken bij eigen VK maar op de pretecho moeten we nog iets langer wachten. Komt helemaal goed.
Buikje wat leuk!!!!!! Heb je nog leuke echo's gekregen? Oftopic: Owjaa heb je het je ouders al verteld?? Omdat je mam je toch als een klein kind behandelde enzo?
hey! ja ze reageerde eigenlijk super positief, ik had dat totaal niet verwacht, dacht die zal zich wel meteen weer druk om vanalles gaan maken maar echt ik stond ervan te kijken lief dat je t vraagt hoe is t met je zwangerschap?
Wat fijn dat je ouders er zo goed op reageerden!!! Mijn zwangerschap gaat tot nu toe goed! Gisteren weer het hartje gehoord,, klinkt echt als muziek in je oren dat hartslagje,, lief hoor! Hoe gaat het met jou zwangerschap en met jezelf? Je krijgt een ventje toch?
ooh super! ja met mij ook goed, ik krijg een ventje ja, was op de pretecho duidelijk te zien! super leuk.. nu wachten op de 20 weken echo
Heel erg leuk!!! Wij willen niet weten wat het word. 20 weken echo,, ja hier wachten we er ook op! Spannend hoor!!!!