bloeding bij 6 a 7 weken zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by chaarr, Jan 15, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chaarr

chaarr Actief lid

Sep 16, 2019
    127
    17
    18
    Female
    Hi meiden,

Ik ben vandaag 6.5 weken zwanger.
    Vanmorgen veegde ik roze af op het toilet. De tweede en derde keer was het rood en de laatste keer zat er een klein stukje weefsel bij, klein als in 0.5 cm. kan eventueel nog een foto plaatsen.
    Ik heb niet echt pijn maar voel wel een licht menstruatiegevoel. weet niet zo goed wat ik moet denken. Heeft iemand een soort gelijke ervaring gehad?

2. Shalom

Shalom Niet meer actief

Ja ik heb dezelfde ervaring gehad.
    De verloskundige zei destijds dat het nog niet meteen hoeft te betekenen dat het fout zit. Hier werd het helder bloed en langzaam meer. Bij mij zat het helaas niet goed.

Sterkte met de onzekerheid. Hopenlijk een vitale zwangerschap.

chaarr likes this.
  3. chaarr

chaarr Actief lid

Sep 16, 2019
    127
    17
    18
    Female
    dank voor je reactie. wat naar voor jou :( ik ga morgen de vk bellen.

Shalom likes this.
  4. blij83

blij83 Fanatiek lid

Jun 5, 2012
    2,180
    1,982
    113
    Ik heb het ook meegemaakt. En bij mij ging het ook mis helaas.

5. WardaRose

WardaRose Bekend lid

Jan 14, 2024
    634
    469
    63
    Female
    Ik ben ong even ver als jou en ook hier bloedverlies, het begon bij mij vorige week woensdag met wat bruin en werd al snel rood met ook sliertjes en kleine stolseltjes.. ook een zeurderig menstruatie gevoel in buik en rug. Ik kreeg donderdag een echo, vruchtje was goed te zien en meette 5 weken en paar dagen (2,5 mm) maar de gyn zag naast t vruchtzakje een bloedvlek. Ik moest wachten en krijg deze woensdag weer een echo. Ik vrees t ergste maar ja ook nog een klein beetje hoop.. sterkte!! Hopelijk toch een goede afloop!!

chaarr likes this.
  6. chaarr

chaarr Actief lid

Sep 16, 2019
    127
    17
    18
    Female
    Dat van die bloedvlek kende ik nog niet, hadden ze gezegd dat dat niet goed was?
    Hoop ook voor jou op een goede afloop!!
    Ik zat net ineens te denken ik zal toch geen buitenbaarmoederlijke zw hebben, dat maakt me ineens nog veel banger. Ik ga sowieso morgen ochtend de vk bellen hoop dat ik gelijk mag komen.

7. Shalom

Shalom Niet meer actief

Ik denk dat je daar op deze termijn al meer van gemerkt zou hebben. Goed om te bellen. Hopenlijk valt het allemaal mee. Heb je iemand die eventueel mee kan als er een echo gepland wordt? Als het alsnog niet goed zit is het fijn als je naderhand niet alleen bent.

8. chaarr

chaarr Actief lid

Sep 16, 2019
    127
    17
    18
    Female
    Vanmorgen ben ik meer bloed verloren. of althans dat leek zo omdat het in de wc pot viel. er zaten nu wel wat sliertjes in. De vk zei dat ik het aan moest kijken. Mocht het meer worden of als het hierbij blijft dan moet ik terugbellen.

9. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

Jun 9, 2021
    4,863
    3,164
    113
    Female
    Hi meid, ik zou gewoon nog een keer bellen! Even zeggen dat je graag wilt dat er naar gekeken wordt want het is zodanig dat je het niet meer vertrouwd. Succes!!

10. Shalom

Shalom Niet meer actief

Dit! Op deze termijn zou je al prima wat moeten zien.

GabrielaH likes this.
  11. chaarr

chaarr Actief lid

Sep 16, 2019
    127
    17
    18
    Female
    De vk zei als ik zoveel bloed dat ze niks kan zien op de echo..voel me zo bezwaard dan nog een keer te bellen :confused:

12. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

Jun 9, 2021
    4,863
    3,164
    113
    Female
    huh? Dat klopt niet :roflmao: dat is straight bullshit! Ze kunnen gewoon zien met de echo bij bloeding! Gewoon nog een keer terug bellen! Het is hun werk om jou te assisteren bij je zwangerschap. OF je kan een andere verloskundigenpraktijk bellen en vragen of zij jou willen helpen met een echo. Met 6.5 weken moet er degelijk iets te zien zijn. Met of zonder bloed.

13. chaarr

chaarr Actief lid

Sep 16, 2019
    127
    17
    18
    Female
    Ja dat dacht ik ook. inmiddels verlies ik echt wel meer bloed ook met weefsel erin en ga ik van het ergste uit. Ik ga morgen ochtend weer bellen voor een echo.

14. Shalom

Shalom Niet meer actief

Sterkte ermee, laat je niet afschepen hoor als je belt.

chaarr likes this.
  15. chaarr

chaarr Actief lid

Sep 16, 2019
    127
    17
    18
    Female
    dankje! zal nog even laten weten hoe het is afgelopen

Shalom likes this.
  16. chaarr

chaarr Actief lid

Sep 16, 2019
    127
    17
    18
    Female
    ik denk dat ik het zojuist verloren ben op het toilet. zou er iemand met me mee willen kijken? wil niet zomaar een foto plaatsen.

17. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

Jun 9, 2021
    4,863
    3,164
    113
    Female
    Oke ik zal eerlijk met je zijn en goed dat je het niet gelijk hebt geplaatst, maar van zo een kleine vruchtje zou niet iedereen het herkennen! Ik denk dat het beter is dat je nu even afwacht en morgen dit met de verloskundige ga bespreken! Als je er een foto van hebt gemaakt kan je deze misschien aan de verloskundige laten zien en zij zou dan meer weten en hopelijk kan je ook een echo krijgen.

Share This Page