Vandaag, op dag 3, voor een uitgangsecho geweest. De cyste zat er nog maar was niet gegroeid. Wel waren er veel stolsels te zien in m'n baarmoeder en daardoor mag ik nog niet beginnen met spuiten. Ze heeft de echo afgedrukt waarop de stolsels te zien waren voor in m'n dossier. En zo stom, ik was zo bezig met 'opschieten, wil van die stoel af' dat ik helemaal niet gevraagd heb wat betreft die stolsels en de cyste. Die zou toch wel eens weg moeten zijn onderhand. Brn..zit er nu een hele tijd aan te denken. Gelukkig moet ik donderdag weer voor een echo dus dan is dat het eerste wat ik ga vragen. Maar zo raar is het toch niet dat er nog stolsels te zien zijn, aangezien ik nog volop ongesteld ben? Of klinkt het voor jullie ook wel om je zorgen over te maken?
Ik heb gisteren het ziekenhuis gebeld omdat ik me zorgen maakte. Maar ze bedoelde ermee dat ik veel stolsels heb, dus waarschijnlijk nog veel zou bloeden zodat de cyste misschien weg gaat. We zullen het morgen zien of ik mag spuiten. Zo niet..wachten we maar tot volgend jaar tot ze weer open zijn. Die paar weken wachten kan er ook nog wel bij.
Wat lief dat je ernaar vraagt. Ik mag weer beginnen met spuiten. De cyste was er nog wel maar hoef me geen zorgen te maken en ze houden het goed in de gaten.
Hoi Shally wat fijn dat je mocht gaan spuiten. Hoe lang zit de cyste er al en hoe groot is die? Ik heb nu 3 keer iui gehad zo der eisprong. Waarschijnlijk ook een cyste. Eerste 2 keer was hij 16 mm. Laatste maand groeide hij naar 21.5 mm en dachten ze dus toch een eitje. Echter na paar dagen alweer bloedverlies en sinds gister echt menstrueren. Ik moet morgen voor echo. Wordt er erg onzeker van. Fijn om met iemand in het zelfde schuitje erover te kunnen praten. Heel veel succes!
Hoi Anna, De cyste is de vorige ronde ontdekt. Ik had 3 follikels dus mocht geen pregnyl zetgen. Er is er dus 1 niet gesprongen. Ik heb daarna ook geen goede menstruatie gehad maar mocht wel met de volgende ronde beginnen. Afgelopen week dua flibk ongesteld geweest maar toch zit ie er nog. Hij was rond de 11 mm. Ik mocht gisteren weer beginnen met spuiten, zit nu op cd 7. Hoe was je echo?
Fijn dat je weer mag beginnen! Heel veel succes en geluk deze poging! Anna voor jou ook heel veel succes!
Lief dat je er naar vraagt. Echo liet weer duidelijk zien dat de cyste er dus nog zat. Was nu ruim 18 mm. Wel ietsjes kleiner geworden. Gaan nu weer starten met gonal f ipv 75 start ik dit keer op 87.5. Ik hoop dat er nu aan de rechterkant ook eens iets gebeurt. Daar is nog nooit wat gegroeid. Hoop zo dat het deze ronde nu wel een keer een eisprong opleverd. Na 3 X iui zonder eisprong. Ik zit nu op cd 5. Fijn om elkaar op de hoogte te houden. Fijne zondag! X