bloeding: daar gaan we weer

Discussie in 'Miskraam' gestart door Msongeduld, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Msongeduld

12 aug 2008
    20
    0
    0
    Ik ben ondertussen 9weken en 2 dagen zwanger. Toen ik zo'n 5 weken ver was kreeg ik bloedingen maar alles bleek in orde. Zaterdag had ik een echo op 8weken en 4 dagen, hartactiviteit 167 en 2cm groot. Alles dus perfect in orde. Gisteren kreeg ik ineens weer bloedingen die vandaag nog niet over zijn. Ik heb de kliniek gebeld en die vroegen me of het veel of weinig was. Mja wat is veel en wat is weinigen dat ik anders via spoed moet binnen gaan? Ik maak me weer doodongerust en misschien wel voor niks.
    Wat zouden jullie doen?

2. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Een afspraak maken! Ik kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt! Veel of weinig is zo'n vaag begrip.. wat voor jou weinig kan zijn, is voor een ander veel. Dus ik zou bellen! Hou je ons op de hoogte?
    Sterkte!

3. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Ja bellen! anders wordt je helemaal gek van allerlei soorten gedachten! Succes....

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Gewoon bellen voor een afspraak meis. Je maak je anders helemaal gek zo.

5. Msongeduld

12 aug 2008
    20
    0
    0
    Ik ben dus naar de kliniek geweest en een echo gehad. Alles in orde met het kleintje maar er is een stukje vlies losgekomen. Ik moet dus een paar dagen platliggen. Heeft er dit nog iemand gehad?

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee, maar iig even opgelucht omdat t ukkie t nog goed doet!

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn vriendin heeft de eerste maanden van haar zwangerschap ook (bijna) non stop wat bloedverlies gehad. Steeds checkten ze alles en was het verder wel goed. Het is even opgehouden en toen ze rond de 6 maanden ofzo was kreeg ze het weer en moest ze een paar dagen in het ziekenhuis en daarna thuis plat.

Nu heeft ze een geweldige zoon van 3 maanden.

Gewoon even een berichtje om te laten zien dat het vaker voorkomt en het ook gewoon helemaal goed af kan lopen.

Succes meid!

Deel Deze Pagina