Ben bang!

Discussie in 'Miskraam' gestart door rce86, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    hallo Allemaal,
    Nou hier zit het niet goed ben ik bang :(
    vrijdag positief getest. dolblij! Zaterdag aan het begin van de middag samen met me beste vriendin nog een keer overduidelijk positief!
    Nu kreeg ik aan het eind van de middag heel erg het ongesteldheidsgevoel (als ik geen test had gegaan had ik niet beter geweten dat ik ongesteld was)
    half uurtje later ga ik toch maar even naar de wc... donkerbruin bloed in me onderbroek :( en bij het plassen nog meer bloed... precies hetzelfde alsof ik ongesteld was! We hebben het ziekenhuis gebelt en die zei dat ze niets konden doen en dat we maar moesten afwachten... Ik ben zo bang!

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ja helaas RCE86,
    Ze kunnen op dit moment ook weinig doen. Ze zeggen alstijd dat de kans 50/50 is. Ehm maar wat je wel zou kunnen doen is als je ruim 6 weken bent bijna 7 een vk bellen omte vragen of ze een echo wil maken. In principe moet dan namelijk het hartje te horen zijn. Maar mocht je heel veel bloed verliezen en heel veel pijn hebben dan moet je gewoon weer naar een gyn of een vk bellen.

Succes en sterkte.

xxx Joyce

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Was hert enkel bruin bloed?
    Opzicht is dat oud bloed, kan van de innesteling zijn of een beetje van de oude ongie wat is achtergebleven.

Ik vloei ook in deze zwangerschap geregeld bloed, dan is t rood (eerste x leek zware ongie met 10wk) en dan weer bruin en mijn beebje doet het goed! :D

4. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Het was bruin... maar tien ik ging plassen vloeide er ook rood bloed.. echt gewoon precies als normaal me ongesteldheid. Als ik geen test had gedaan had ik gewoon gedacht dat ik gister een beetje laat gewoon ongesteld was geworden...

5. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Had jij dan ook het gevoel dat je ongesteld ging worden of was?

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja, maar dat ongie gevoel/zeurgevoel had ik voor de test al :D
    Dat heb nu in al mn zwangerschappen gehad.
    Heb zelf helaas ook 8 miskramen gehad, het is kl*te om mee te maken.
    Maar een echo haalt idd nog niets uit.
    Met 6 á 7 weken zul je wel een hartje zien kloppen.

7. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    OH! dat is wel erg veel!
    Wat moet jij je rot hebben gevoeld...
    Ik wacht het maar gewoon af, en hoop dat het niet doorzet!
    Geniet lekker van je zwangerschap!

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dankje meid, ja het hakt er in maar gelukkig heb ook 2 gezonde meiden rondlopen :D
    Ik blijf voor je duimen!

9. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Bij mij hebben ze met 5wk6dg een echo gemaakt en konden ze wel zien dat het mis was, want vruchtzakje was weg, alleen nog vocht en slijmvlies in de baarmoeder. De echo maakte ze naar aanleiding van dezelfde klachten, buikpijn/ongigevoel en bruin bloedverlies.

10. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Had je ook rood bloed verloren? en was het veel?

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hoe is het nu, nog steeds bloedverlies? En heb je ook kramp?

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Klopt ook wel lautje dat ze wel een echo kunnen maken, maar als het er nog wel zit dan kunnen ze er vaak verder niets over zeggen en dan moet je toch weer een week of 2 weken later terugkomen. Daarom doen ze die vroege echo's liever niet omdat als er dan nog wat zit ze niets kunnen zeggen met zekerheid.

xxx joyce

13. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    hai hai
    ik had gewoon precies hetzelfde gevoel als dat ik ongesteld was geworden.
    Het is nu ook weg en het gevoel van ongesteld worden is ook weer minder!

14. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    in mijn geval ben ik blij dat ze die echo hebben gemaakt. Ik had teneminste zekerheid dat het bloedverlies niet goed was, had zelf dat gevoel al en dat makt je onzeker. Bovendien hebben ze bloedgeprikt en dat 2 dagen later herhaald. Bij een miskraam neemt je hcg dan af.
    Ik heb pas 4 dagen later echt rood verlies gehad.

15. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik ga morgen maar even langs de dokter!
    Toch blijf ik hopen dat het niks is!

16. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik hoop het ook voor je rce86!

17. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Hoi rce86,

Ik heb gemerkt bij mijn situatie dat je ontezettend veel kunt gaan speculeren. Je bent bang dat het mis is, maar denkt gelijk dat het niet fout hoeft te zijn, misschien is het wel dit, misschien wel dat. Het is nu heel erg moeilijk rustig te blijven. Het lijkt mij dan ook een goed besluit dat je morgen even naar de dokter gaat. Ik hoop dan dat ze je uit deze onzekerheid kunnen helpen.
    ONTZETTEND veel succes en ik hoop voor je dat het gewoon goed zit en je rustig kunt gaan genieten van je zwangerschap!

liefs Monique

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Lautje klopt ook allemaal. Je hebt een klassiek voorbeeld van een mk gehad. Ik heb nu al 3x een niet goede zwangerschap gehad en bij mij ging er niets zoals jou klassiek voobeeld.

xxx joyce

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey meid,
    Ik had dezelfde klachten en daar kon de huisarts niets aan doen. Dus ik zou toch een verloskundige raadplegen. Deze kunnen de meeste zekerheid geven. Nu ben je wel errug vroeg voor een echo, maar misschien dat ze iets zien...

Bij mij is het overigens mis gegaan, maar dat zegt niets over jou. Tip (Wat gruwelijk moeilijk is) niet stressen. Dat is het allerslechtst voor een zwangerschap... hou hoop, dat verminderd de stress....

Succes,
    Joey

20. sanray

sanray Lid

15 sep 2008
    23
    0
    0
    Hoi rce86,

Heel moeilijk dit. deze periode is echt afwachten. ikzelf heb 4 weken geleden een miskraam gehad, de 2de. ik had ook die klachten. nu kan het zo zijn dat het bij jou anders is maar achteraf gezien wist ik eigenlijk wel dat het niet goed zat.
    ik wens je heel veel sterkte en hoop voor jou op een goede afloop.
    liefs san

Deel Deze Pagina