Hoi Ik heb een vraagje Zoals jullie bij mijn andere bericht kunnen zien heb ik al een tijdje last van me menstruatie Bruin bloedverlies soms beetje rood maar zo minimaal dat er geen tampon in kan etc... Ik heb dus nog steeds geen echte menstruatie gehad deze maand. Wel op 11-10 en dat was me eerste echte menstruatie gewoon rood heftig 5 dagen enz. Ik slikte de pil net een jaar ik heb zelf ook al kinderen. Maar nu ben ik dus nog steeds vreselijk misselijk heb al 2x overgegeven het is geen griepje. Beetje last van maagzuur, extreem moe Nu heb ik witte puntjes op me tepel (dat kunnen idd talgkliertjes zijn) maar ik heb nu al sinds een paar dagen dat er wit vocht echt een druppel dus niet zoals die witte puntjes uit me tepel komt En als ik op me tepel druk om te kijken heb ik gelijk zo een weeïg gevoel in me buik alsof ik ongesteld moet worden... Testen wijzen negatief uit maar ja toch het gevoel van zwanger zijn
wat ik vergeten was er bij te melden was dat ik dus ook de volgende klachten hebt: Ongesteldheidsgevoel, soms steken in me onderbuik En het alle vreemdste vindt ik dus 's nachts wordt ik wakker van tintelende slaaphand voornamelijk rechts dit had ik wel eens maar nog nooit zo erg als nu ik heb er zelf nu ook last van als ik aan het typen bent 's nachts wordt ik er wakker van dan doet het gewoon pijn
tsja... klachten kunnen van zwangerschap komen maar ken ook meerdere die die klachten telkens hebben voor hun ongi (dat van vocht en krampjes etc) Maar ja las je al wat langer overtijd zou zijn, dan zou ik ff testje er tegenaan gooien. Das het enige wat (op den duur) zekerheid kan geven. Succes!
klachten kunnen van zwangerschap komen maar ken ook meerdere die die klachten telkens hebben voor hun ongi (dat van vocht en krampjes etc) Ja dat vondt ik dus ook echter is het zo dat ik hier al bijna een maand mee rond loopt dus dan zou me ongi toch wel moeten komen Maar nogmaals testen zijn gewoon negatief maar zegt ook niets ik teste met me dochtertje ook atijd negatief maar bleek ondertussen toch al 8 weken zwanger te zijn...maar probeer er maar niet op te verheugen alhoewel ik wel in tweestrijd bent of course met alles wat ik nu heb qua klachten en dit zou dan trouwens ook de 1e x moeten zijn van het ontpillen want ik heb jaren hiervoor ook de pil geslikt en nog nooit last van ontpillen gehad Groetjes
Dat witte vocht uit mijn tepels komt door mijn schildklier. Mijn nicht heeft hetzelfde en bij haar komt het door het prolactine gehalte die verhoogd is. Een tijdje geleden was er een meisje hier in het forum die had dat ook en was zwanger. Het kan dus vanalles zijn.
Oh haha had ik zeker ff gemist van die testen enzo. Ik zou dan als ik jou was naar de huisarts gaan...misschien kan die nog eens testen en als die ook negatief is dat ze dan gaan kijken waarom je ongi weg blijft. Ik bedoel een maand is wel lang en als je van deze klachten hebt zou ik wel willen weten wat er dan aan de hand is. Gewoon ff naar de huisarts gaan en hopen dat die er iets op weet. Succes!
Ik heb ook weleens witvocht uit mijn tepel... Vanmorgen nog, en ik ben ongesteld geworden! kan echt van alles zijn!
Ja heh nou dat witte vocht ok dat zou ik toch nog wel kunnen plaatsen Maar dat bruine wat ik steeds verlies en af en toe die ongesteldheidsgevoel dan Vandaag ook had ik weer wat bruin maar heel licht bruin en heeeel weinig Maar wel dat ongesteldheidsgevoel Normaal heb ik dat gevoel niet en dan ook geen bruin verlies Ik snap het niet meer heb deze maand wel weet ik hoeveel bruin verlies gehad maar heel weinig dan weer iets meer soms met een veeg bloed erbij maar nooit genoeg voor echt een tampon ofzo Raar maar waar Je zou denken misschien zwanger maar nee negatieve testen En ontpillen h,,,, zou kunnen of course maar ja heb wel een goeie menstruatie gehad nog na mijn pilstop En mijn ha zegt dat de manier waarop ik met de pil slikte eerst microgynon 30 toen nog een half jaar 50mg ik niet echt van ontpillen moet spreken De HA zegt dat ontpillen alleen voorkomt als je nog steeds geen menstruatie gehad hebt maar die had ik dus wel gehad niet de ontrekkingsbloeding ja die ook maar dan 32 dagen erna een menstruatie van 5 dagen en nu dit Wordt er gek van Me lichaam speelt een big game with me aaaaaaaaaa