nou ik ben totaal in de war... Slik vanaf januari geen pil meer, al vanaf februari een normale cyclus gehad. Ik merkte wel dat deze steeds wat korter werd. De laatste was 27 dagen. Nu zijn we vanaf vorige maand "onveilig" gaan vrijen. Om het zo maar te zeggen. Nu had ik 10 dagen na mijn laatste menstruatie ineens heel veel vruchtbaar slijm en voor mijn gevoel een eisprong. We hebben toen ook "geklust". 3-4 dagen daarna begint er opeens een lichte bloeding. Die is elke dag wat toegenomen en ik verlies nu 4 dagen bloed. Niet zoveel als een menstruatie maar toch helder rood en een beetje slijmerig. Ik heb dit nog nooit gehad. Bij mijn eerste zwangerschap was het de eerste ronde raak en had ik heel licht bloedverlies de eerste 16 weken. We hebben een gezonde zoon gekregen dus dat was niks om me zorgen om te maken. Maar nu verlies ik toch echt meer bloed als toen. Wat is dit? Hoe kan dit? Fijn als jullie reageren ☺️
Als het 2 weken na je laatste menstruatie is denk ik aan een ovulatiebloeding. Een innesteling vind plaats tussen 5 a 10 dpo en aangezien het bij jou dus al eerder begon het bloeden denk ik niet dat het van een innestelling is. Op hoeveel dpo zit je nu?
Ik heb ook 3x een ovulatiebloeding gehad 2 weken voor me menstruatie. Dus ik denk dat je dat hebt gehad
Ik denk ook een ovulatiebloeding en en eisprong gevoel is niet betrouwbaar. Vaak voel je de groei van de laatste groeispurt. Innesteling vindt plaats tussen ca dag 5-10 na je eisprong
Nouja, hier nog steeds bloedverlies, het is de laatste 2 dagen alleen wateriger en roze.. maar dan zal t wel met de ovulatie te maken hebben....
Hoi ik heb precies hetzelfde, al een paar dagen kraampjes gehad.. ni vanmorgen klodders slijm en bij het afvegen enkele druppels bloed zit nu op dag 18 van mijn cyclus, ik hoop ook ovulatie bloeding.. maak me er een beetje zorgen over ( hoort wel vaker gekke dingen ) maar lees wel dat veel vrouwen dit hebben
Ja klopt, maar voor mij was t ook de eerste keer. Maar best veel bloed. Alleen had ik in t eerste trimester van mijn zwangerschap ook licht bloedverlies. Doodeng ook. Maar een gezonde zoon gekregen dus niks ergs. Heb trouwens in maart nog een uitstrijkje gehad en alles was in orde. Moet over een week ongesteld worden dus we wachten maar af hoe dat verloopt . Met deze temperaturen is ook niets meer normaal denk ik☺️ Het vrouwelijk lichaam is een vreemd iets he.. Ben benieuwd of jou cyclus normaal verloopt deze maand... Hoe lang is die van jou normaal?
Het vrouwenlichaam is zeker een raar iets. Ik had vorige maand ineens een menstruatie cyclus van 22 dagen. Normaal altijd rond de 28 dagen. En nee niet zwanger want ik had erna nog een test gedaan. Nu zit ik weer op dag 22 en nog geen bloed gezien.. hopelijk morgen ook nog niet.
Hmm, ik heb wel last van mn onderrug .. misschien nu ook een andere cyclus.? Ik ga volgende cyclus maar eens mijn eisprong zoeken
Hier ook last van mijn onder rug normaal een cyclus van gemiddeld 27 dagen maar maar een lf van 8-9 dagen .. bloeding was ook van mijn eisprong dus hoop nu op een langere lf .. deze maand voor het eerst ook tarwekiem olie asn het gebruiken