Hallo, 18 maart heb ik helaas een curettage moeten ondergaan. 17 april ben ik voor controle naar de gynaecoloog geweest en alles zag er goed uit. Ze zag toen tijdens de inwendige echo dat ik op dat moment een eisprong had. Mijn vriend en ik zagen dus toen weer een mooie kans, en hebben gevraagd of we er weer voor konden gaan. We hebben groen licht gekregen. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. ( Gynaecoloog zei dat je ongeveer 2 weken na de eisprong ongesteld wordt) Afgelopen zaterdag heb ik een test gedaan maar deze was negatief. Kunnen jullie mij vertellen hoe dit mogelijk is? Ik snap er niks van en ik ben hier hartstikke onzeker door. Alvast bedank voor uw reactie, Groetjes
Hallo, Ik begrijp je onzekerheid. Een duidelijke verklaring kan ik helaas niet geven. Wel zie je vaker na een miskraam dat het lichaam tijd nodig heeft om weer een normale cyclus te krijgen. Het kan dus zijn dat de eisprong toch wat later is geweest of dat het eitje toch niet gesprongen is (ook al zag het er goed uit op de echo). Probeer toch nog heel even af te wachten of de menstruatie op gang komt en anders kan je over een paar dagen nog een zwangerschapstest doen. Ik hoop dat je hier iets mee kan. Sterkte toegewenst! Groetjes Monique