Vandaag liep ik na de boodschapjes nog ff de kringloop binnen. Begin er zo´n stom mens al te lachen als ik binnenwandel. Ik het rondje gemaakt. Kom ik dat mens achter de kassa weer tegen en ze begin nu keihard te lachen. OOOO zeker de laatste loodjes hhahahhaha, kijk uit dat je water niet breekt hahahhaha, Je waggelt als een pinquin hahahhahaha. Ik heb haar maar compleet genegeerd, maar voelde me behoorlijk rot. Ik moet nog 9 weken en heb behoorlijk last van mijn rug en bekken en loop daardoor erg moeilijk. Ik heb echt zo´n hekel aan dat soort mensen met hun stomme commentaar. Ik lach ze toch ook niet uit omdat hun kop er niet uitziet of omdat ze weer eens een vreselijk lachwekkende outfit hebben gekozen. Moest dit ff kwijt.....
Ah getver....dat meen je niet!! Dat vind ik dus echt respectloos van die dame zeg. Denk dat ik wel brutaal commentaar terug had gegeven...pluimpje voor jou dat je zo kalm bleef!
Jeetje, dat je zo rustig was gebleven! Waar bemoeit dat mens zich mee! Jij bent bezig met het allermooiste wat je in het leven kan doen, daarmee verdien je respect!
NAH! Dat kan toch niet!? Jeetje.. Heb gelukkig nog nooit zulk commentaar gehad maar ik ben bang dat ik spontaan zou beginnen te huilen óf compleet uit mn vel zou schieten. Wat knap dat jij daarboven bent gaan staan! En ik waggel al tijden zo, het is echt niet leuk om zo stom te lopen, je dik en lelijk te voelen(zit onder de pukkels en zie er doodmoe uit..) en zó veel pijn te hebben. Hoe durven mensen dan zulk commentaar te leveren zeg, wat asociaal! Ohh...
Aaaarrrgggghhhh....hier gaan me echt de nekharen van overeind. Wat een achterlijke mensen bestaan er toch. Ik zou er ook zeker wat van hebben gezegd. Iets in de trant van: Heb je jezelf vanochtend al eens in de spiegel bekeken? Dan had je namelijk nog meer reden gehad om te lachen. Idd RESPECT dat je kalm bent kunnen blijven!!!!
Ik heb in de auto terug enorm lopen vloeken en in mijn hoofd zit ook vanalles wat ik terug wil zeggen. Maar heeft geen nut. Als iemand zo stom doet en reageerd zal die vast ook geen normaal verstand in zijn kop hebben. En ja ik kan heel rustig en kalm blijven. Normaal werk ik in de zorg en daar krijg je ook echt af en toe een boel over je heen waar je toch heel vriendelijk bij moet blijven.
Ik had een klacht ingediend. Hersens of niet, deze dame is wel aan het werk en hoort haar klanten met respect te behandelen omdat ze een visitekaartje voor het bedrijf is. Sowieso een vrij achterlijke reactie trouwens. Je gaat iemand toch niet uitlachen omdat hij/zij moeilijk loopt? Had je niet ongelooflijk veel zin om die kassa in haar r**t te schuiven?
Wat respectloos!!! Maar wel respect voor jou dat je har hebt kunnen negeren, ik denk dat er bij mij toch wel iets onaardigs uit was gekomen.
Overkwam mij een tijdje terug ook. Een mannelijke collega deed mijn manier van lopen na en stond erbij te lachen. Ik heb toen gezegd dat ik het niet grappig vond omdat ik (op dat moment) best wel veel pijn had. Dat maakte indruk. Als ik jou was zou ik het een volgende keer ook niet meer negeren, maar even goed duidelijk maken (maar wel op een beleefde manier) hoe het zit. Er zijn maar weinig mensen die blijven lachen als jij ze net hebt verteld dat je pijn hebt. En hopelijk zitten ze de rest van de dag met een schuld/schaamtegevoel, want dat verdienen ze.
Bah, walgelijk gewoon zulke personen. Waarschijnlijk is ze om de een of andere reden jarloers. Want iedereen weet dat een 'waggelende' zwangere vrouw pijn heeft of last ergens van en dat is absoluut niet om te lachen vind ik.
Ik weet niet hoe het in de Kringloopwinkels in andere regio's geregeld is, maar bij onze kringloopwinkel werken mensen die in principe... eh... wat minder begaafd zijn. En dan druk ik het netjes uit. Dit zijn mensen die geen reguliere baan hebben, maar die wel gewoon behoefte hebben aan een zinvolle dagbesteding. Dat wil niet zeggen dat ze de klanten dan maar respectloos mogen benaderen. Maar het kan best zijn dat dit een vrouw is geweest die -zonder haar eigen schuld- misschien niet helemaal sociaal vaardig is. Dat is even niet leuk voor ts. Maar ik zou het me niet al te persoonlijk aantrekken. Toch fijn dat mensen ondanks bepaalde beperkingen toch aan het werk zijn. En dat er dan af en toe wel eens iets een beetje mis gaat, moet je dan ook wel voor lief nemen vind ik. Ik vind reacties als "kneus" "walgelijk" en dergelijke wel een beetje hard als je niet de hele situatie kent.
Sorry hoor maar die woorden zijn echt niet hard!!! En hoezo voor lief nemen,kop op zeg!! Ik ken toevallig iemand die een kringloopwinkel heeft maar daar werken heus geen mensen met totaaaaal geen verstand. Hoe dan ook is het respectloos om zo te reageren en als de dame in kwestie geen verstand heeft of een "beperking" heeft moet ze zeker niet alleen in zo een winkel staan!:x:x Daarbij ken ik ook nog eens mensen met een "beperking" en geloof me,deze mensen hebben meer respect voor andere dan sommige mensen met een gezond "verstand".....AMEN!!
die mevr staat ook vrijwillig in die kringloop. Toen mijn partner een poos geen werk had heeft hij daar ook gewerkt om toch ergens mee bezig te zijn en wat terug te doen voor de maatschappij. Hij heeft absoluut geen laag IQ. Ondanks dat het misschien iemand is met een lager IQ, dan kunnen ze nog normaal doen en met respect reageren. En juist mensen met een beperking snappen dat het niet leuk is om uitgelachen te worden. Leuk was het niet, maar heb het ook genegeerd omdat ik er op dat moment juist geen drama over wilde maken.
Haha raket78, ik zou precies die neiging hebben. Die kassa in dr ... Willen duwen, maar dan maar gewoon een klacht uitspreken. Maar niets zeggen heb ik lang geleden afgeleerd. Het helpt namelijk wel: als jij het niet zegt kunnen zij volhouden dat hun lompe.gedrag normaal is. Heb het nog niet gehad als zwangere, daarvoor moet ik nog even. Maar als gewone klant maak ik regelmatig kembaar dat zulk gedrag niet kan. Zonder dat ik me dan nog enorm opwind hoor. Dat went.
Bizar... wat zijn er een rare mensen op deze wereld en wat is het irritant om er net nu zo een te treffen. Het is haar probleem dat zij niet spoort!!