Ik zelf heb 2 meiden en zou ooit nog wel een derde willen. Ik let dan ook best vaak op mensen die met 3 kinderen lopen. Vaak valt het mij op dat als de eerste 2 kinderen van hetzelfde geslacht zijn de derde dat ook is. Dus ik gooi er even een polletje tegenaan, ik ben namelijk wel nieuwsgierig. De uitslag maakt me verder niet uit hoor als we een 3e proberen te krijgen maakt dat natuurlijk niet uit of het een meid of een jongen is.
Hier na 2 meiden een jongen. Ik dacht dat het wel weer een meisje zou worden hihi maar niet dus. En toen nog een jongen (4de).
Hier 3 meiden.. Zelf uit een gezin van 3 meiden, man uit gezin van 3 zoons en ken ook vrij veel gezinnen met 3 van hetzelfde geslacht.
1e 2 een zoon en nu zwanger van weer een zoon... maar: mijn 1e zoon is van een andere vader dan nr. 2 en 3!
Ik lette daar destijds ook op en mij viel het toen op dat een derde juist heel vaak van het andere geslacht is na 2 van dezelfde. Bij mij ook na 2 jongens een meid.
Hier 2 meiden en ons overleden derde kindje was idd een jongen. Bij de familie van mijn vriend is het idd steeds 2 van een bepaald geslacht en wanneer er een derde komt dan wordt het het andere geslacht... raar hè.
haha beiden verschillende bevindingen dus ik vroeg het me al een poosje af. Maar de pol gaat nog erg gelijk op momenteel.
ik heb er ook op gelet. en ben zelf de eerste in de fam met 3 van t zelfde geslacht. het kwam bij ons heel weinig voor. (nu ik er zelf 3 van t zelfde heb valt t wel meer op) maar juist meer hier waarvan de derde wat anders is. denk 50% kans
Ik heb een meisje, een jongen, en de 3e word weer een jongen.. Alleen mijn dochter is uit een eerdere relatie.