een week te vroeg, alle testen nega maar CB digi WEL posi??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lady Tally, May 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

Apr 10, 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    Hallo,

ik moet eigenlijk nog een weekje ( denk ik) wachten met testen maar kon niet wachten, had al een paar testen gedaan die natuurlijk (nog) negatief waren. Maar nu heb ik net een digitaal gedaan en die zei ZWANGER :) :(: :(: :(: :(:
    Kan dit echt kloppen of is dit gewoon een foutje?
    ik was volgens de ovulatie test ongeveer de 20ste vruchtbaar...

2. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Hmm, het zou natuurlijk kunnen dat je zwanger bent als je rond de 20ste vruchtbaar was en rond die tijd ook hebt geklust.

Het is nog wel heel vroeg om te testen, dus ik weet niet in hoeverre ze nu al betrouwbaar zijn (al schijnt CB digitaal pas vanaf een bepaald niveau ZWANGER aan te geven). Als ik jouw was zou ik rond je NOD nogmaals testen.

Succes, en houd je ons wel een beetje op de hoogte?

Groetjes, Wendy

3. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

Apr 10, 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    ja ik weet dat ik te vroeg ben, maar mijn vorige cyclus was 29 dagen. dat is morgen dus ik dacht probeer het gewoon. Morgenochtend ff met ochtend urine.. Ja wees niet bang als het zo is kan ik niet wachten het van de daken te schreeuwen.. al slaat dan de angst toe ben ik bang na het verlies van mijn zoontje met 20 weken..

maar bedankt je hoort er wel van

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    als je de 20e een pos. ovu test had ...dan komt het eitje binnen de 24 en 36 uur dat zou dan 21 of 22 mei zijn ..dan heeft je eitje net ingenesteld ( ik denk ff hardop hoor) zou erg vroeg zijn ...maar ja CB dig geeft zwanger aan dus dat zou dus betekenen dat je zwanger bent ..voor de zekerheid zou ik over een weekie nog een keer testen meid voor je eigen gevoel ...maar in ieder geval alvast gefeliciteerd

5. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    als je je eisprong zou hebben op de 21e - 22e duurt het nog een week voor de eicel (mits bevrucht) zich innesteld, en pas vanaf het moment dat de eicel zich ingenesteld heeft ga je hcg uitscheiden...dus vanaf ongeveer de 29e is het afwachten in hoeverre jij als je zwanger zou blijken te zijn je hcg hoog genoeg is om waar genomen te worden met een test....je banner zegt nog 6 dgn tot je nod????

succes in ieder geval

6. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

Apr 10, 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    dank je wel asjuh, ja en ik doe straks nog ff een test ( maar ze hebben hier bij de apotheek geen digitale en drogist is nog niet open als die ook posi is dan voor de aller aller aller zekerheid nog 1tje volgende week.... of ff langs de huisarts.

7. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    misschien had je wel een kortere cyclus. een digi zwagerschapstest geeft niet zomaar aan dat je zwanger bent.

of je bent misschien al wel langer zwanger, want ik ken ook iemand die was de eerste 2 maanden tijdens haar zwangerschap ook nog ongesteld en ze had dus niet door dat ze zwanger was. misschien ben je dus al een maand verder.

als ik jou was zou ik nog een test doen en als daar weer zwanger op staat even langs de huisarts voor een bloedtest. dan weet je het zeker.

ik wens je veel succes.

liefs san.

8. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    lijkt me idd ook wel heel erg vroeg om een positieve test te hebben maar ja een test liegt niet, dus toch alvast een voorzichtige felicitatie, ben erg benieuwd naar je volgende testen.

succes

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Een tijdje geleden was er ook een meid hier die zwanger testte met de digitaal.. maar toen ze de strip eruit haalde zag ze een vlek roze op de test.. de urine had een veeg gemaakt. en die had de test afgelezen als zwanger.. ze was niet zwanger.

Dat wil niet zeggen dat het bij jou zo is.. maar check de strip even zou ik zeggen..

ik duim dat je zwanger bent!

10. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

Apr 10, 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    Niet te geloven dit!!!

Wil ik vanochtend nog een keer testen blijkt dat die digitale houder gewoon stuk is!! hij doet niets meer, nada, noppes en ik als een gek een nieuwe kopen test ik negatief... om gek van te worden.... nu maar braaf nog een paar dagen wachten tot mijn NOD zucht, als het nog nodig is dan... Toch wel raar dat ie gisteren avond Zwanger aangaf...
    Overigens was er geen roze vlek ofzo natasja. maar ja het hele lichtblauwe lijntje wat dat ding aangeeft mag je niet beoordelen toch bij die digitale??

pfffffffff

11. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

Apr 10, 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    ps mijn vorige cyclus wa smaar 28 dagen.. vandaar mijn hoop

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Vreemd zeg. Die test geeft volgens mij echt niet zomaar zwanger aan. Hoop dat je snel nog eens positief test! Ik duim voor je!

13. cathy

cathy Actief lid

May 8, 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    misschien omdat ie [al] kapot was...? probeer t over n paar dagen weer k duim voor je

14. sjaak

sjaak Actief lid

Apr 10, 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Oh meid, wat onwijs spannend.

Ik duim heel hard voor je! (zeker na wat je hebt meegemaakt :cry: :cry:)
    Hou je ons op de hoogte?

15. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

Apr 10, 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    ja zal ik doen. Ik hoop zo dat dat kapoote ding gelijk blijkt te hebben!

lief dat je voor me duimd
    x

16. aardbei

aardbei Lid

May 16, 2006
    79
    0
    0
    Vrijwilligster
    Amsterdam
    En Lady Tally,
    Hoe gaat het nu? Heb je een andere test nog gedaan vandaag. Zou wel leuk zijn, als je zwanger was, maar denk ook dat je nog even geduld moet hebben en jezelf niet al te gek maken he. ;) Moeilijk he, jezelf niet gek maken met zo'n belangrijke gebeurtenis. Ik hoop voor je dat het alsnog een + gaat worden we duimen hier allemaal voor je.
    Gr.

17. safian78

safian78 Actief lid

Jan 26, 2006
    428
    0
    0
    Shit, ik zit hier met hetzelfde probleem, kan pas donderdag testen en voel me anders.. heb toch een test gedaan ook de digitale van cb en ja hoor, zwanger....... en er zijn 2 streepjes opgekomen maar daar mag je eigenlijk niet naar kijken natuurijk!
    ik vind het doodeng allemaal!

18. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    nou dat klinkt goed Safian!! 't is misschien wat vroeg maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!

ik ga je vast feleiciteren hoor!!

19. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Nou Safian, da's hoopgevend..alvast een voorzichtige felicitatie van mijn kant..

en Lady Tally? Heb jij nog nieuws?

20. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

Apr 10, 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    Nou dip ik heb denk ik straks nieuws, ik redt het morgen en overmorgen niet om zoals afgesproken naar de HA te gaan met ochtendurine, dus haal straks ipv een urinecontainertje maar een normale test van apotheek merk, de digitale was goed, als deze nou ook goed is straks dan hoor je het wel, dan ga ik dus niet meer naar de HA maar maak ik morgen een afspraak bij de Gyn..

liefs

Share This Page