Hoi allemaal, ik heb 4 dagen voor mijn NOD wat bruin slijm verloren, de dag erna was dit nog steeds zo, maar 's avonds is het erger geworden, toen werd het ook rood, (dit was gisteravond) Vandaag is het nog steeds rood, maar minder hevig als bij een menstruatie, er zitten ook geen stolsels in, en ik heb geen kramp, wat ik normaal heb. Zijn er nog mensen met deze ervaring?
Geen ervaring mee. Ben wel benieuwd hoe lang je van anticonceptie af bent? Het klinkt een beetje als ontpillen namelijk...
Dat zou best kunnen want ben januari pas gestopt met de pil. Toch best raar om je niet ongesteld te voelen en wel bloedverlies te hebben, ook al is het minimaal ik tel het toch maar als menstruatie denk ik...
ik had het gister (ook 4 dagen voor NOD) was alleen met vegen rood/oranje en een paar uur later licht bruin en nu is t weg. Dus nog ff afwachten. Toen ik zwanger was van mn zoontje had ik 4 dagen voor nod bruinverlies alleen 2 dagen lang en toen ging dat weg en was zwanger. Ik hoop nu weer. en ik hoop dat ook voor jullie!
Ik hoop het ook voor jou! Voor mezelf heb ik de hoop wel opgegeven oost mijn temp ook niet meer hoog is...
4 dagen voor NOD kan het toch ook gewoon al je menstruatie zijn?? Of weet je zeker dat je je eisprong op tijd hebt gehad?
Ik heb het bijna elke cyclus. Begint zo een dag of 4 voor NOD. Bij mij betekent het dus dat men menstruatie er zit aan te komen. Groetjes, Lins.
Bedankt voor jullie reacties! Het duurt nu al 4 dagen dus het zal mijn menstruatie wel zijn. Kan het door ontpillen dat je menstruatie zo anders is? Het bloedverlies is heel minimaal (inlegkruisje is meer dan voldoende), geen krampen, geen vreetbuien, niet emotioneel, niks!zo anders dan ik gewend ben! Voelt gewoon niet als menstruatie...maar goed, het zal er wel bijhoren denk ik. En dan ga ik er maar vanuit dat de nieuwe ronde is begonnen...
Ik heb precies hetzelfde. 2 dagen oud bloed en 1 keer minimaal vers broed nu al 2 dagen niets...moet vandaag ongi worden....lig nu op bed met krampen dus ben er bang voor