Baby hele dag voelen

Discussion in 'Zwangerschap' started by MariamZ, May 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Hoiii,

Ik voel Mn kindje vanaf week 17 elke dag. Nu vraag ik me af of dat wel normaal is om m zovaak te voelen. Slaapt hij nog wel Haha??

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Had ik ook. Zelfs eerder al. En is nu ze 10 weken oud is nog net zo. Heel beweeglijk dametje.

3. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ben blij dat jij dat ook hebt. Hij is Mss wel een druktemaker.

4. Tann

Tann Fanatiek lid

Mar 25, 2015
    1,309
    682
    113
    Had ik ook bij mijn dochter.. hypertje haha.. Nu 16 maanden oud en zit nog steeds geen moment stil .. ondernemend en pittige tante. Succes alvast en geniet er natuurlijk lekker van ik vond het altijd heel gezellig

5. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Hahaha ja ik geniet er ook van!! Het is zalig moment! Ik ben benieuwd of dit ook een druktemaker is!

6. DDara

DDara Bekend lid

Mar 20, 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Hahaha hier het zelfde!
    Is nu mijn 2de zwangerschap en de vorige was zooooo anders. Bij mijn zoontje kon ik er ECHT de klok op gelijk zetten iedere ochtend bewoog hij veel en als ik naar bed ging was hij een tijdje mega actief........
    Maar dit is echt niet te vergelijken ik voel ieder uur wel gespartel en zelfs als ik bij de vk naar het hartje moet luisteren is ze zo druk dat ze bonken en klappen horen hahahaha dan schopt ze zo hard dat het helemaal doordringt:p

Share This Page